• Ik zat in een frituur in een zijstraatje in Gent samen met Passerby en Renegade.
    We aten een te groot friet en een vleesje en toen beledigde men de Limburgers (=wereldburgers) waardoor ik boulet special op mijn broek lekte.
    Nu heb ik een geelachtige pisvlek op mijn broek,
    hennig (vul de betekenis zelf in) genant. :Y)
    Wanneer ben jij voor het laatst doorgelekt? Op een al dan niet bloederige manier..

    Passerby schreef:
    (...)De frituur is geen snackbar. --'

    Sorry hoor, ik wist niet dat je boos zou worden :W Kan ik er wat aan doen dat ik niks van dat belgische praat snap.


    -

    Fitch schreef:
    Haha nederlander hier & heeft nu een enorm binnenpretje. xd


    live the life you love

    Genius schreef:
    (...)
    Sorry hoor, ik wist niet dat je boos zou worden :W Kan ik er wat aan doen dat ik niks van dat belgische praat snap.
    Ik ben niet boos, ik zeg gewoon dat het geen snackbar is. Straks ga je nog zeggen dat Belgen een andere taal hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik ben niet boos, ik zeg gewoon dat het geen snackbar is. Straks ga je nog zeggen dat Belgen een andere taal hebben.

    Wat is het dan.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Wat is het dan.
    Een frituur, ook wel frietkraam of frietkot genoemd, is een eetgelegenheid waar vooral frieten verkocht en geconsumeerd worden. Soms is het gewoon een kraampje net zoals je op de kermis of op festivals enzo hebt en soms kan je er ook eten net zoals de Mc eigenlijk, maar dat is geen snackbar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Een frituur, ook wel frietkraam of frietkot genoemd, is een eetgelegenheid waar vooral frieten verkocht en geconsumeerd worden. Soms is het gewoon een kraampje net zoals je op de kermis of op festivals enzo hebt en soms kan je er ook eten net zoals de Mc eigenlijk, maar dat is geen snackbar.

    Ah okee. Bij mij in de stad heb je ook een belgische frietkraam :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ah okee. Bij mij in de stad heb je ook een belgische frietkraam :9~
    En wij noemen dat dus een Frituur. Normaal moeten jullie dat woord ook zo kennen, maar dat hangt mss van gemeente tot gemeente af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)En wij noemen dat dus een Frituur. Normaal moeten jullie dat woord ook zo kennen, maar dat hangt mss van gemeente tot gemeente af.

    Nou ik woon hélemaal bovenin Nederland dus ik vind het logisch dat wij dat niet als een frituur kennen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nou ik woon hélemaal bovenin Nederland dus ik vind het logisch dat wij dat niet als een frituur kennen.
    Zou kunnen. Ik ken Nederlanders die het woord wel zo kennen, maar ik zeg het je, het hangt mss van je gemeente ofzo af. Ik weet het niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    wij noemen het een patatkraam (: Wij gebruiken niet eens het woord friet. twente


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    wij noemen het een patatkraam (: Wij gebruiken niet eens het woord friet. twente

    Foei!

    Renegade schreef:
    (...)
    Foei!


    Hehe, op die borden met de prijzen in een cafetaria of snackbaar staat zelfs patat. Friet is hier gewoon not done oke grapje dat laatste.(:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Hehe, op die borden met de prijzen in een cafetaria of snackbaar staat zelfs patat. Friet is hier gewoon not done oke grapje dat laatste.(:

    Ik zeg patatten tegen aardappelen :Y)

    Renegade schreef:
    (...)
    Ik zeg patatten tegen aardappelen :Y)

    Wie niet?

    Voor al degene met interesse in mijn vlek;
    mijn mama heeft mijn broek gisterenavond meteen in de wasmachine gedaan en de vlek is eruit. (krul)