• Members of the WAG-gang

    Cinematic - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Puyol - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Bloomsbury - Elena - WAG van David Villa.
    Antwerpen - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Laberinto - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Raikou - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Evanesco - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Constitution - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:15 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ga jij zo Benfica of Ajax ofoz kijken?


    Tears are words the heart can't say.

    DANCING QUEEN!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Laberinto schreef:
    Ahw ik ind het echt zo erg dat hij 1 maand uit is he. Het was echt zo spijtig om te zien hoe hij daar ineens zo zat.
    Ik heb hem niet gezien. België vond Genk blijkbaar veel belangrijker om uit te zenden dan me 90 minutjes van mijn future husband te laten genieten. Maar ik vind het echt erg dat hij nu al geblesseerd is. Puyol is dan wel terug maar nu hebben we Piqué, Alexis, Ibi én Iniesta die we missen..

    Laberinto schreef:
    Ga jij zo Benfica of Ajax ofoz kijken?
    Nope, ik wil wel Benfica kijken om Witsel aan te moedigen maar ik moet mijn schetsen nog afmaken en sowieso dat België Ajax uitzend en niet Benfica..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Antwerpen schreef:
    (...)Nope, ik wil wel Benfica kijken om Witsel aan te moedigen maar ik moet mijn schetsen nog afmaken en sowieso dat België Ajax uitzend en niet Benfica..


    Ahn hebben jullie nl3 niet? Daar zonden ze Barca wel uit. Iemand had het nog in het EC gezegd tijdje geleden. Ik dacht dat je dat ook meegrekegen had.

    2BE laat Benfica zien en NL3 Ajax. But ik weet nog niet wat ik ga kijken. ik denk Ajax. Want benfica is tegen Man U en daar springt mijn scherm kapot van. Nee echt ik kan die niet zien. Ik heb echt zo een haat aan MAn u door die ruzie die ik er eens over had toen ik hier in he tbegin was.


    Tears are words the heart can't say.

    Goedenavondd (:


    Hope goes lost but never dies.

    Hola Amber. <3

    Laat mij maar even doen als ik spaanse dingen zeggen. Dat heb je als je net Spaans gehad hebt vandaag.


    Tears are words the heart can't say.

    En ik ga nu even een knoop door hakken wat ik ga kijken. Bye <3


    Tears are words the heart can't say.

    Oeh had je Spaans? Ik vind het best wel klote om te leren .. Maar hola amiga, como esta? :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Nikkiiiiiiiii? Wanneer speelt Benfica?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ga even douchen en dan met die collage verder.

    Lynn, ik wil het niet nog een keer vragen? :x


    Hope goes lost but never dies.

    Sorry hoor, ik kan er niets aan doen dat mijn batterij leeg is en dat ik al sinds ik thuis ben aan mijn huiswerk bezig ben.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Jaja ok. Maar als je er nog in wjl moet je het echt voor morgen doen en voor de rest staat iedereen er in.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik kan pas morgen na school. 15.40u


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Okee als je hem dan maar echt inlevert, want vrijdag gaat papa hem dan printen op z'n werk en dan kunnen we hem zaterdag gewoon geven.


    Hope goes lost but never dies.

    Holaa<33


    ~