• misschien een beetje een rare vraag maar 1 van mijn voortanden staat zeg maar een beetje scheef en dat vind ik niet echt mooi, maar moet je voor zoiets een beugel? want ik had ook een keer gehoord dat je dat een kreeg die je makkelijk in en uit kon nemen waarvoor je ook niet hoeft te happen ofzo. weet iemand dat?


    ailoveejoee.

    zou best es kunnen, daarvoor meot je denk ik even bij een ortodontist vragen of tandarts!

    astridc schreef:
    zou best es kunnen, daarvoor meot je denk ik even bij een ortodontist vragen of tandarts!


    Ok, toevallig ga ik morgen naar de tandarts haha


    ailoveejoee.

    Bijna iedereen krijgt een beugel tegenwoordig. Dus met een scheve tand zal je er ook wel een krijgen. Opzich is een beugel niet zo erg hoor, het doet niet (altijd) pijn. En tenzij je echt een heel ijzerwerk in je mond hebt, zal er ook niemand zijn die je ermee uit zou schelden. Hoe oud ben je?


    i put the fun in funeral

    Ik heb nu denk ik, zes of zeven maanden beugel. En ik heb er geen last of iets van gehad, en ik kreeg er eentje omdat ik een spleetje van 3 milimeter tussen mijn tanden had. e_e


    Trust me. I'm the doctor

    Ik had 1 scheve hoektand en wilde daarvoor een beugel. En ik heb het geweten ook :')
    Maar het kan best, moet je gewoon overleggen.
    En beugels zonder happen heb je niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    PinkiePie schreef:
    Bijna iedereen krijgt een beugel tegenwoordig. Dus met een scheve tand zal je er ook wel een krijgen. Opzich is een beugel niet zo erg hoor, het doet niet (altijd) pijn. En tenzij je echt een heel ijzerwerk in je mond hebt, zal er ook niemand zijn die je ermee uit zou schelden. Hoe oud ben je?


    15, best oud dus voor een beugel


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    15, best oud dus voor een beugel

    Nooit te oud voor een beugel:Y).
    ik heb volwassenen met een beugel zien rond lopen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ikbenblond schreef:
    (...)

    15, best oud dus voor een beugel


    Heeft je tandarts er nooit eerder iets over gezegd?


    i put the fun in funeral

    ikbenblond schreef:
    (...)

    15, best oud dus voor een beugel

    sow, ik krijg mijn beugel pas in het 5e middelbaar (zit nu in het 3e), dus als niemand van mijn jaar er nog 1 heeft


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    astridc schreef:
    zou best es kunnen, daarvoor meot je denk ik even bij een ortodontist vragen of tandarts!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb best ook scheve tanden, want mijn 2 vorenste van van boven, staat me rechter tand over me linker. 'je ziet niet goed.' maar ik krijg daar de 27ste een beugel voor. & misschien ook een nacht beugel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse