• welk TC stukje vinden jullie echt mooi/aangrijpend/Lief/verdrietig/enzo??

    ik zelf vindt:
    Zonder er nog echt verder over na te denken ben ik al weer op de trap gevlogen om de buurt rond Bill onveilig te maken. “Liefje?” Begin ik als ik net over de overloop loop en hem niet hoor of zie. Ik heb hem gewoon even nodig in mijn armen, ben toe aan een knuffel van mijn Fuzzybunny. Een lach verschijnt op mijn gezicht als ik terug denk aan dat romantische moment met hem, terwijl onze gedachtes op de Malediven lagen te zonnen. “Billy” ga ik door en kijk of hij in zijn eigen kamer is. Een doortrek geluid hoor uit de badkamer komen met een “Ja” gevolgd van Bills mooie stem. Gelijk draai ik mij om en zie Bill mij vragend aankijken, terwijl hij met zijn handen over zijn broek gaat om ze droog te krijgen van het wassen. “Kusje” zeg ik moeilijk door mijn al getuite lippen. Lachend komt hij op mijn af en omsluit mij gelijk in zijn zachte armen. Zijn lekkere lichaamsgeur omringt mij gelijk en maakt mij zweverig van verlangen naar hem.

    een mooi stukje!!:D

    van TWINcest=echt mooi!!:D

    en die van TC [no haters] ook!Dat was de álléréésté die ik van TC's serie's maakte!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ?

    Ik vind de serie:

    Twincest [no haters]

    ECHT DE MOOISTE SERIE!

    De rest is ook goed hoor^^;)

    "Bill, waar ben je?" fluister ik nog eens, net zoals een half jaar geleden. En ook nu weer stromen er tranen over mijn gezicht. Ik ben niet over zijn dood heen geraakt. "Bill, waar ben je?" De kamer word koud en voor me zie ik 2 lichtjes rond elkaar draaien. Ze gaan omhoog en wanneer ze het plafond raken verdwijnen ze. Op de plaats waar de lichtjes verschenen staat een jongen, een jongen met vleugels, een engel. (zie foto) "Hier." Zegt hij. Hij neemt mijn kin vast en tilt mijn hoofd op. "Ik ben altijd bij je, in je hart." "Bill, ik mis je!!" Ik neem hem vast, net als vroeger. Ik streel zijn vleugels, ze zijn wondermooi, net als Bill. "Waarom kom je?" "Omdat ik jouw engel ben, en je hebt me nodig." Ik kijk hem aan en zie een traan over zijn wang rollen. Hij vangt de traan op in een druppelvormig hangertje aan een ketting. Daarna vangt hij er ook een van mijn tranen in op en sluit het hangertje. Hij hangt het kettinkje om mijn nek. "Weet hierdoor dat ik je nooit vergeten zal." Ik druk hem tegen me aan en hij slaat een vleugel om me heen. "Ik zal je altijd beschermen. Zahtjes stijgt hij op, maar ik blijf op de grond staan. "Nee, ga nog niet weg!" "Sorry Tom, ik kan niet anders, je moet doorgaan met je leven." Ik houd zijn hand vast, tot ik er niet meer aan kan. Hij heeft gelijk, ik moet doorgaan met mijn leven, maar met een engelentraan om mijn hals, weet ik dat ik alles aanlan in het leven, en dat Bill me nooit vergeten zal.


    Komt uit mijn SA- you died because I wanted to protect yo ;)


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    "Bill, waar ben je?" fluister ik nog eens, net zoals een half jaar geleden. En ook nu weer stromen er tranen over mijn gezicht. Ik ben niet over zijn dood heen geraakt. "Bill, waar ben je?" De kamer word koud en voor me zie ik 2 lichtjes rond elkaar draaien. Ze gaan omhoog en wanneer ze het plafond raken verdwijnen ze. Op de plaats waar de lichtjes verschenen staat een jongen, een jongen met vleugels, een engel. (zie foto) "Hier." Zegt hij. Hij neemt mijn kin vast en tilt mijn hoofd op. "Ik ben altijd bij je, in je hart." "Bill, ik mis je!!" Ik neem hem vast, net als vroeger. Ik streel zijn vleugels, ze zijn wondermooi, net als Bill. "Waarom kom je?" "Omdat ik jouw engel ben, en je hebt me nodig." Ik kijk hem aan en zie een traan over zijn wang rollen. Hij vangt de traan op in een druppelvormig hangertje aan een ketting. Daarna vangt hij er ook een van mijn tranen in op en sluit het hangertje. Hij hangt het kettinkje om mijn nek. "Weet hierdoor dat ik je nooit vergeten zal." Ik druk hem tegen me aan en hij slaat een vleugel om me heen. "Ik zal je altijd beschermen. Zahtjes stijgt hij op, maar ik blijf op de grond staan. "Nee, ga nog niet weg!" "Sorry Tom, ik kan niet anders, je moet doorgaan met je leven." Ik houd zijn hand vast, tot ik er niet meer aan kan. Hij heeft gelijk, ik moet doorgaan met mijn leven, maar met een engelentraan om mijn hals, weet ik dat ik alles aanlan in het leven, en dat Bill me nooit vergeten zal.


    Komt uit mijn SA- you died because I wanted to protect yo ;)


    wow!mooi!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik lees gn tc xD
    Ik vind het best goor, ik bedoel ik b nzelf een tweeling:S


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb een tijdje geprobeert om mijn liefde voor jou te verdringen.Maar,dat gaat niet,het is sterker dan mezelf.
    Is het je al opgevallen hoe ik soms naar jou kijk?De anderen hebben het al gezien ze plagen me ermee.
    Ik ontken het altijd maar dat doe ik met pijn in mijn hart.
    Ik wil het van de daken schreeuwen.Ik wil jou lippen op de mijne voelen,jou naakte lichaam tegen dat van mij.
    Maar dat gaat niet.Dat kan niet.Niemand zou het begrijpen.
    Ik zou nooit meer de bekende en sexy gitarist van Tokio Hotel zijn.Ik zou dan de-op-zijn-broer-vallende gitarist zijn.
    Ik zou duizenden gebroken harten op mijn naam hebben staan.
    Daarom schrijf ik deze afscheidsbrief met pijn in mijn hart schrijf ik deze brief.Maar voor ik ga wil ik nog zeggen.

    Bill Kaulitz ich liebe dich

    Ik heb een tijdje geprobeert om mijn liefde voor jou te verdringen.Maar,dat gaat niet,het is sterker dan mezelf.
    Is het je al opgevallen hoe ik soms naar jou kijk?De anderen hebben het al gezien ze plagen me ermee.
    Ik ontken het altijd maar dat doe ik met pijn in mijn hart.
    Ik wil het van de daken schreeuwen.Ik wil jou lippen op de mijne voelen,jou naakte lichaam tegen dat van mij.
    Maar dat gaat niet.Dat kan niet.Niemand zou het begrijpen.
    Ik zou nooit meer de bekende en sexy gitarist van Tokio Hotel zijn.Ik zou dan de-op-zijn-broer-vallende gitarist zijn.
    Ik zou duizenden gebroken harten op mijn naam hebben staan.
    Daarom schrijf ik deze afscheidsbrief met pijn in mijn hart schrijf ik deze brief.Maar voor ik ga wil ik nog zeggen.

    Bill Kaulitz ich liebe dich



    ook een mooi stuk!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ?

    Ik vind de serie:

    Twincest [no haters]

    ECHT DE MOOISTE SERIE!

    De rest is ook goed hoor^^;)


    ^^ vind ik ook (A)

    Maar eerlijk gesegt vond ik die allereeste'n daarvan het mooiste. maar die zijn verwijderd T.T

    (...)

    ^^ vind ik ook (A)

    Maar eerlijk gesegt vond ik die allereeste'n daarvan het mooiste. maar die zijn verwijderd T.T


    Als je hem echt wilt lezen(de eerste delen of wilt terug lezen!)
    moet je dat vraag dan vragen zei je hotmail adres en sturen ze het je door!;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    Als je hem echt wilt lezen(de eerste delen of wilt terug lezen!)
    moet je dat vraag dan vragen zei je hotmail adres en sturen ze het je door!;)



    Jaa, maar ik heb de eerste delen al gelezen =]

    xD niet slegt bedoeld ofzo, maar ik vind dat se daarna minder serieuwsss zijn geworden x'D
    {A} en ik vond ze altijd zo zielig.
    xoxo.

    (...)

    Jaa, maar ik heb de eerste delen al gelezen =]

    xD niet slegt bedoeld ofzo, maar ik vind dat se daarna minder serieuwsss zijn geworden x'D
    {A} en ik vond ze altijd zo zielig.
    xoxo.

    ieder zijn mening!en daar heb ik ook respect voor!;)
    maar ik vindt ze nu ook wel goed hoor!:D Ze doen ook erg hun best!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.