• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance (Zowel jongens als meisjes.):
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Gereserveerd.



    Leden van de crew (Zowel jongens als meisjes.):
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)




    Invullijstje;
    Naam:
    Leeftijd (17 t/m 20):
    Geslacht:
    Crew of Royal Academy of Dance:
    Stand(Alleen voor de crew, bv. Choreograaf, Leider.):
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk(+foto):
    Achtergrond(Hoeft niet):
    Extra:

    Regels;
    - Reservering blijven twee dagen staan.
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren, als je niet genoeg tijd hebt schrijf je dan niet in.
    - Alleen ik, AppleBottom, maak nieuwe topics aan.

    Weet jij een naam voor de crew?

    Laat het me weten!
    Er zal gestemd worden door de mensen die meedoen.
    - Phase |||||
    - New Generation
    - Envy
    - Firm Steps |
    - Split ends
    - Just Blue


    Idee door AppleBottom, afgeleid van Step Up en Streetdance.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 23:58 ]


    The artist is the kid that survived.

    Mijn topics, ik moet even beoordelingen afwerken en dan maak ik mijn rol! :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hmm ik twijfel ,maar mag ik alvast een meisje van de dansschool reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mag ik een meisje van de dansschool en een jongen van de crew?]


    El Diablo.

    Mag ik een vrouwelijk crewlid? (Leidster.)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 15:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag je trouwens 2 personen? Want dan wil ik nog een jongen van de crew reserveren. ^-^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hour schreef:
    Mag ik een vrouwelijk crewlid?
    en een jongen bij de dansacademie?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 15:19 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik ook een crewlid, een meisje?

    Naam:
    Jasmine Angel Meakin
    Leeftijd
    19
    Geslacht:
    Vrouw
    Crew of Royal Academy of Dance:
    Crew
    Stand(Alleen voor de crew, bv. Choreograaf, Leider.):
    Choreograaf, vrouwelijke onderleider.
    Nationaliteit:
    Arubaans.
    Innerlijk:
    Uiterlijk(+foto):


    Achtergrond

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 17:31 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Cresselia "Crissy" Vera Laocon.
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Crew of Royal Academy of Dance: Crew
    Stand: Leider, bedenkt ook de outfits (als dit te veel is zeg het maar.)
    Nationaliteit: Scandinavisch.
    Innerlijk: Carmelia is een erg intimiderend persoon ondanks haar lengte. Ze is een echte hardcore-fan, en daardoor vrij anders dan andere meiden. Ze hangt vrijwel altijd met jongens rond, en gamed graag. Ze is een YOLO-er, en doet veel zonder erover na te denken. Ook is ze een jongensverslinder, en is niet vies van een one-night-stand. Ze houdt van feesten en kan dit de hele nacht door doen. Ze danst al sinds haar 8e, en doet sinds haar 10e hiphop en R&B.
    Uiterlijk:



    Carmelia heeft lang, blond haar, waar vaak een beanie overheengetrokken zit. Ze is maar 1,67 maar dit maakt niks uit qua intimideren. Haar ogen zijn staalgrijs, omlijnd met mooie, volle wimpers. Ze heeft vrijwel altijd skater/streetdance kleding aan.
    Extra: Ze houdt ook van helpen met de outfits uitzoeken voor de uitvoeringen.Ook is ze om onverklaarbare reden een gigantisch fan van de film "V for Vendetta".

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 8:59 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Charabella "Bell" Amadyn Borges
    Leeftijd: Zeventien
    Geslacht: Vrouwelijk
    Crew of Royal Academy of Dance: Royal Academy of Dance
    Stand(Alleen voor de crew, bv. Choreograaf, Leider.): -
    Nationaliteit: Half Cubaans half Brits
    Innerlijk:
    Uiterlijk(+foto):


    Achtergrond(Hoeft niet):
    Extra:


    Rest komt vanavond.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 16:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Confortare schreef:
    Mag je trouwens 2 personen? Want dan wil ik nog een jongen van de crew reserveren. ^-^


    Yep, je mag maximaal 2 personen!

    Ik ga jullie er dadelijk bijzetten, want ik ben op mijn gsm en namen onthouden is niet zo mijn ding :')


    The artist is the kid that survived.

    @DamnBieber, wat is een onderleider? ;x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Chachi Braves. Haar echte naam is Maybell, maar ze vond het heel “kinderlijk” klinken dus wil ze Chachi genoemd worden. [= Tjatjie Breavs].
    Roepnaam: Chachi, Chach.
    Bijnaam: Chach, Squirrel/Eekhoorn.
    Leeftijd: 17 jaar, verjaart op 30 december.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Crew of Royal Academy of Dance: Royal Academy of Dance.
    Nationaliteit: Chachi komt uit Engeland, Londen, maar haar vader uit Texas, Houston. Ze is dus half-Brits en half-Texaans.
    Innerlijk: Chachi is een meisje wat heel graag grapjes uithaalt en veel lacht. Niemand heeft haar ooit eens van haar stuk gezien omdat ze dat voor zichzelf houdt. Ze vindt het erg leuk om vrienden te maken met haar aardige karakter en ook omdat ze nooit enorm veel vrienden heeft gehad. Iedereen vond haar namelijk raar omdat ze graag danste en niemand van haar oudere school vond dansen leuk. Chachi is ook best wel verlegen, maar als je haar eenmaal kent slaat ze helemaal door naar een hyperactief, maar wel enorm onschuldig en lief persoontje. Als je haar of iemand van haar familie of vrienden pijn doet (expres, dan wel) zal ze erg boos reageren en dan kan je zo een klap krijgen met haar en in een gevecht komen en dat is niet goed omdat ze best wel goed is met vechten maar ze wil eigenlijk nooit vechten. Chachi wordt heel erg snel verliefd, maar heeft nog bijna geen vriendjes gehad in de 17 jaar van haar leven. Enkel toen ze 14 was, maar toen werd ze gebruikt om een ander meisje jaloers te maken. Haar “vriendje” is er toen ook vandoor gegaan met dat ene meisje. Ze vindt het vreselijk om daarover te praten en probeert niet meer verliefd te zijn, wat altijd mislukt als ze een leuke jongen ziet. Ze wordt sindsdien ook vaak jaloers als ze een gelukkig stelletje ziet óf een jongen waar ze verliefd op was met een ander meisje. Ze is ook behulpzaam en zorgzaam, zowel tegenover vreemden als tegenover haar vrienden, familie of zichzelf, maar ze kan ook vreselijk onhandig zijn volgens andere mensen.
    Uiterlijk:




    Olivia “Chachi” Gonzales.
    Chachi’s beste kenmerken zijn krullend, bruinblond haar, een sweater of een shirt met korte mouwen, blauwe sneakers of andere kleuren en een wijde joggingbroek. In haar gewone vrije tijd danst ze, maar soms heeft ze als ze winkelt of uitgaat gewoon een jeans met shirt aan of een jurkje. Ze gebruikt best wel weinig make-up, soms alleen mascara en lipgloss/lippenstift.
    Achtergrond: Chachi’s ouders hebben haar nooit gesteund met dansen omdat ze het ook achterlijk vonden om te bewegen op goede muziek. Ze heeft het moeilijk gehad met haar ouders, heel veel ruzie, dus is ze weggegaan van hen toen ze de kans had en toen kwam ze terecht op de Royal Academy of Dance. Ze heeft nooit meer iets van haar ouders vernomen wat ze soms wel best erg vindt. Alleen haar vrienden weten dat.
    Extra: Chachi betekent in het Spaans “Muchachita” wat “Little girl” betekent in het Engels. Ze doet het vaakst freestyle en kan al heel goed dansen, zowel alleen als in een crew.
    Ik heb toestemming gekregen om Chachi te gebruiken als foto’s en naam.

    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 16:31 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hour schreef:
    @DamnBieber, wat is een onderleider? ;x
    Iemand die ook veel te zeggen heeft maar meer met iets anders bezig is tenminste dat bedoelde ik daar mee.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Confortare schreef:
    Naam: Chachi Braves. Haar echte naam is Maybell, maar ze vond het heel “kinderlijk” klinken dus wil ze Chachi genoemd worden. [= Tjatjie Breavs].
    Roepnaam: Chachi, Chach.
    Bijnaam: Chach, Squirrel/Eekhoorn.
    Leeftijd: 17 jaar, verjaart op 30 december.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Crew of Royal Academy of Dance: Royal Academy of Dance.
    Nationaliteit: Chachi komt uit Engeland, Londen.
    Innerlijk: Chachi is een meisje wat heel graag grapjes uithaalt en veel lacht. Niemand heeft haar ooit eens van haar stuk gezien omdat ze dat voor zichzelf houdt. Ze vindt het erg leuk om vrienden te maken met haar aardige karakter en ook omdat ze nooit enorm veel vrienden heeft gehad. Iedereen vond haar namelijk raar omdat ze graag danste en niemand van haar oudere school vond dansen leuk. Chachi is ook best wel verlegen, maar als je haar eenmaal kent slaat ze helemaal door naar een hyperactief, maar wel enorm onschuldig en lief persoontje. Als je haar of iemand van haar familie of vrienden pijn doet (expres, dan wel) zal ze erg boos reageren en dan kan je zo een klap krijgen met haar en in een gevecht komen en dat is niet goed omdat ze best wel goed is met vechten maar ze wil eigenlijk nooit vechten. Chachi wordt heel erg snel verliefd, maar heeft nog bijna geen vriendjes gehad in de 17 jaar van haar leven. Enkel toen ze 14 was, maar toen werd ze gebruikt om een ander meisje jaloers te maken. Haar “vriendje” is er toen ook vandoor gegaan met dat ene meisje. Ze vindt het vreselijk om daarover te praten en probeert niet meer verliefd te zijn, wat altijd mislukt als ze een leuke jongen ziet. Ze wordt sindsdien ook vaak jaloers als ze een gelukkig stelletje ziet óf een jongen waar ze verliefd op was met een ander meisje. Ze is ook behulpzaam en zorgzaam, zowel tegenover vreemden als tegenover haar vrienden, familie of zichzelf, maar ze kan ook vreselijk onhandig zijn volgens andere mensen.
    Uiterlijk:




    Olivia “Chachi” Gonzales.
    Chachi’s beste kenmerken zijn krullend, bruinblond haar, een sweater of een shirt met korte mouwen, blauwe sneakers of andere kleuren en een wijde joggingbroek. In haar gewone vrije tijd danst ze, maar soms heeft ze als ze winkelt of uitgaat gewoon een jeans met shirt aan of een jurkje. Ze gebruikt best wel weinig make-up, soms alleen mascara en lipgloss/lippenstift.
    Achtergrond: Chachi’s ouders hebben haar nooit gesteund met dansen omdat ze het ook achterlijk vonden om te bewegen op goede muziek. Ze heeft het moeilijk gehad met haar ouders, heel veel ruzie, dus is ze weggegaan van hen toen ze de kans had en toen kwam ze terecht op de Royal Academy of Dance. Ze heeft nooit meer iets van haar ouders vernomen wat ze soms wel best erg vindt. Alleen haar vrienden weten dat.
    Extra: Chachi betekent in het Spaans “Muchachita” wat “Little girl” betekent in het Engels. Ze doet het vaakst freestyle en kan al heel goed dansen, zowel alleen als in een crew.
    Ik heb toestemming gekregen om Chachi te gebruiken als foto’s en naam.

    Zo goed?
    Hoe bedoel je toestemming?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,