• Mijn "ex"-beste vriendin (i guess?) heeft ruzie met een heel goeie vriendin van mij en ze vind het niet fijn dat ik nog met haar omga ook al heb ik niks te maken met die ruzie. Dus net vroeg ik haar om iets te doen voor mij, morgen, en dit is wat gebeurd, ik ben Talia btw;
    1
    Toen ging ze lekker offline, en als ze dat doet dan is ze pissed. Bon, ze kwam terug.
    2, 3, 4

    THE END.

    Now will someone kindly tell me what I did wrong?
    To be honest, ben ik blij dat ze niet meer mijn vriendin is, serieus, voor het minste vliegt ze al helemaal uit tegen me en gaat ze lekker roddels verspreiden. Misschien daarom dat 'ok' gedoe. En nu ben ik half bang dat ze tegen ~*~*die ene*~*~ gaat zeggen dat ik hem leuk vind want dat heeft ze me al eens geflikt. : D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:21 ]


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    ok (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ohgod dumpen die handel -.-


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Penguin schreef:
    ok (krul)


    ok. (cat)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Gash...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Penguin schreef:
    ok (krul)
    Wat moet je er ook op gaan zeggen uiteindelijk. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Misschien moest je eens kappen met dat 'ok' en haar negeren? Want ze wordt er helemaal hondsdol van(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Misschien moest je eens kappen met dat 'ok' en haar negeren? Want ze wordt er helemaal hondsdol van(cat)


    Ze negeert mij nu. (cat)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Ik zou ook helemaal geirriteerd raken als iemand steeds met ok antwoord maargoed (bloos)


    -

    Sorry, maar ik lag echt in een duk van dat droge ge-ok de hele tijd :'D
    Maar zo iemand moet je gewoon laten.
    Ok?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sorry maar je deed wel een beetje stom maar om je dan zo uit te schelden?
    En over die jongen,keihard negeren als hij kom tvragen of het waar is c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Penguin schreef:
    ok (krul)


    Lekker droog XD


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    xxbeauxx schreef:
    ohgod dumpen die handel -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oké, het is niet leuk maar ik moest wel heel hard lachen toen ik steeds bij jouw 'ok' zag staan, sorry.


    Maar even serieus, ik vind niet dat ze met kankerhoofd kan schelden, dan ben je echt ziek in je hoofd, volgens mij weet ze niet eens waar ze mee scheld (cat). Just kill it with fire (cat).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Idd dumpen die handel.
    Wollah! Viswijf!. Zo te horen iemand die zichzelf heel wat vind :')


    Alis volat propriis.

    Jullie praten ook niet gezellig hè? En niet omdat jullie ruzie hebben, daarvoor al.
    No, alright, okay. Wtf?
    Anyway, jullie doen beiden dom, maar zij wel een tikkeltje erger, dumpen die hap. Aan het gesprek af te lijden is ze jaloers dat je bevriend bent met dat ti.. tipersoontje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.