• Ik heb een beetje een probleempje.

    Ik heb al iets langer dan een jaar en een maand een relatie met een jongen. Eerst was het allemaal heel gezellig en heel leuk, maar de laatste tijd gaat het niet zo lekker. Ik studeer sinds kort en ik moet ver reizen naar school, waardoor ik weinig vrije tijd over hou. En als ik dan thuis ben wil ik ook graag uitrusten en aan school werken. Mijn vriend denk hier heel anders over. Hij werkt en verder doet hij niet zoveel. Hij vraagt steeds of ik langs wil komen en dat wil ik ook wel soms, maar niet altijd en liever niet doordeweeks omdat ik dus zo moe ben.

    Eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik op dit moment in mijn leven niet zo toe ben aan een relatie. Maar het is nou ook weer niet zo dat ik het uit wil maken..

    Pf, ik hoop dat iemand er genoeg van snapt om me te helpen!


    I was an angel living in the garden of evil

    Leg het hem precies zo uit zoals je hier doet. Zeg hem dat een relatie er niet goed bij komt kijken zo. En misschien als hij dat begrijpt hoeft het niet uit te gaan en geeft hij jou wat meer tijd. (:


    Sometimes it's best not to care.

    Zeg dat je even een break wilt in je relatie. En dat je gewoon vrienden wilt blijven. Misschien gaat het na een tijdje beter.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Liefde? *loopt topic uit*


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik vind dat je vriend er gewoon begrip voor moet hebben dat jullie niet elke dag kunnen afspreken. Je moet het gewoon goed leren plannen. Leg hem gewoon uit, wat je tegen ons zij. Zeg dat je het druk hebt, maar dat je zeker niet wilt dat het uitgaat. Ik denk dat je vriend er wel begrip voor zal hebben en dat er vast wel een dag is dat jullie allebei weinig te doen hebben :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik snap jullie reacties, heel lief dat jullie meedenken..
    Maar hij snapt het dus niet (zo goed). Hij smst vaak met de vraag of ik 'weer eens af kan spreken' en als ik dan zeg dat het niet gaat, krijg ik geen leuke reactie. :|

    Ik heb ook al gezegd dat we elkaar gewoon veel minder gaan zien..


    I was an angel living in the garden of evil

    Spreek dan in het weekend af. Deed ik ook altijd, omdat ik me doordeweeks gewoon op school wilde focussen. Aight, dan zie je mekaar maar 1 of 2 keer per week, maar dan worden de momenten dat je mekaar ziet wel een stuk waardevoller vaak. En als hij daar geen begrip voor heeft, well that's bad luck for him want je toekomst is belangrijker dan een bezoekje aan je vriend.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Spreek dan in het weekend af. Deed ik ook altijd, omdat ik me doordeweeks gewoon op school wilde focussen. Aight, dan zie je mekaar maar 1 of 2 keer per week, maar dan worden de momenten dat je mekaar ziet wel een stuk waardevoller vaak. En als hij daar geen begrip voor heeft, well that's bad luck for him want je toekomst is belangrijker dan een bezoekje aan je vriend.


    Zo denk ik er dus ook over. Het is alleen $#($%*( moeilijk om dat duidelijk te maken..


    I was an angel living in the garden of evil