• Jaa ik ben best teleurgesteld in mezelf. Ik had me voorgenomen dit jaar goed mijn best te doen op school, en er zo vaak mogelijk te zijn. Maar het begint al facking slecht! Ik heb mijn boeken nog niet eens, omdat van Dijk raar doet. Mijn mam moest het maar in één keer betalen en het is best een groot bedrag wat mijn moeder dus niet heeft. Naja door dat ik dus geen boeken heb krijg ik ook minder zin in school want krijg nu toch alleen maar gezeik van 'Regel dat je je boeken krijgt!' Kom op zeg, alsof we daar niet mee bezig zijn o.O

    Ik stress helemaal omdat ik vet bang ben overal straks mee achter te lopen. Die kerel van school zal mijn moeder bellen maar dat gebeurt maar steeds niet en als mijn mam naar school belt dan is hij er weer niet! ><

    Allemaal zo slecht geregeld daar! Ik weet nu niet echt wat ik moet doen. Ik voel me best slecht nu omdat ik al 3 x niet meeer naar school geweest ben. Ik hou het zo niet vol. Ik heb niks te doen op school zonder boeken en ik heb de doorzettingsvermogen helemaal niet ;(

    Sorry voor dit gezeur enzo, maar ik moest het gewoon even kwijt.
    Hebben jullie ook zo erg last van school of gaan jullie gewoon heen zonder moeilijkheden. Wat is jullie doorzettingsvermogen/Motivatie?


    Sometimes it's best not to care.

    Kan je niet kopiëren van andere, dan heb je in ieder geval een deel van de boeken.
    Maar verder wel kut, en ik hoop dat je wat motivatie krijgt. In ieder geval succes.

    En mijn motivatie is dat ik met onwijs leuke mensen in een groepje zit, en dus heb ik veel meer zin om naar school te gaan :3


    As travars

    Caine schreef:
    (...)

    Hé? Jij ook? Dezelfde als mij toevallig? Welke opleiding doe je? (:

    Maar ik zou toch proberen vol te houden, bedenk waarvoor je het doet. Ik doe zelf ook Nooderpoort en ja, dat is beroerd geregeld, moest ook overal achteraan rennen en doen. Maar je krijgt je boeken vanzelf binnen en dan gaat 't vast beter, omdat je dan gewoon helemaal mee kan doen, zeg maar :'D

    Ik zit aan de frankrijklaan in Stadskanaal en doe de opleiding Detailhandel MBO. Nou inderdaad, mega beroerd geregeld!


    Sometimes it's best not to care.

    Moriarty schreef:
    Kan je niet kopiëren van andere, dan heb je in ieder geval een deel van de boeken.
    Maar verder wel kut, en ik hoop dat je wat motivatie krijgt. In ieder geval succes.

    En mijn motivatie is dat ik met onwijs leuke mensen in een groepje zit, en dus heb ik veel meer zin om naar school te gaan :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you