• Met Holland's Got Talent heeft Aliyah gewonnen!
    Dat 11-jarige meisje, met 35% van de stemmen! Ik plaats morgen wel een fotootje, ik zit nu op me mobiel

    De stand:
    8: Linzey en Jennifer
    7: Come Correct
    6: Zinzi en ...-Jan (naam kwijt, hahah (krul))
    5: Get Ready
    4: Poperazzi Crew
    3: Opera Familia
    2: Boy
    1: Aliyah

    Wie heeft nog meer gekeken?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 9:18 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ikke, maar ik weet niet wat ze met die Kia doen ;'p
    Dat heb ik dan weer niet gezien, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik
    & Ik vond de laatste twee niks.
    Ik was voor de Poperazzi Crew (':

    Wel heel grappig om op msn de kandidaten te beledigen met Georgeee :'DD

    ben het dus vergeten alleen welke act deed zij ook al weer?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    ben het dus vergeten alleen welke act deed zij ook al weer?
    Zingen (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    half x'D
    na die gozers die gingen breakdancen (come correct volgens mij) ben ik weggegaan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zucht ik wist niet dat Harry Potter er op was. En ik was de finale van hgt dus ook al vergeten. Maar ik ben in elk geval blij dat opera familia niet gewonnen heeft. Daar was ik echt bang voor.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bloomsbury schreef:
    (...)Zingen (krul)


    Was dat die blonde?
    Die deed toch allen van die pop nummers..

    Eerlijk gezegd vond ik niet dat zulke mensen daar aan mee mogen doen..
    Ik bedoel.. xfactor, voice of holland, idols welke zang show heb je nog meer o-O Mijn mening (:




    Mja, ik weet ff niet zo uit me hoofd wie me favoriet was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Was dat die blonde?
    Die deed toch allen van die pop nummers..

    Eerlijk gezegd vond ik niet dat zulke mensen daar aan mee mogen doen..
    Ik bedoel.. xfactor, voice of holland, idols welke zang show heb je nog meer o-O Mijn mening (:




    Mja, ik weet ff niet zo uit me hoofd wie me favoriet was.
    Nee, het was zo'n surinaams meisje (:
    En daar ben ik het eigenlijk wel met je eens hoor, die zangers hebben zo hun 'eigen' programma's. Net zoals die dansers trouwens


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bloomsbury schreef:
    (...)Nee, het was zo'n surinaams meisje (:
    En daar ben ik het eigenlijk wel met je eens hoor, die zangers hebben zo hun 'eigen' programma's. Net zoals die dansers trouwens


    Oww, dan weet ik ff niet meer wie het is..
    & idd.. Maar van dans programma's zijn weer minder van dan van zang
    -sorry als ik het fout heb ;$-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Oww, dan weet ik ff niet meer wie het is..
    & idd.. Maar van dans programma's zijn weer minder van dan van zang
    -sorry als ik het fout heb ;$-
    Ja, van de dansprogramma's zijn er wel minder ja (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja, omg ik heb het gekeken en ik vond het echt zonde. Ik vind dat als je wilt zingen of dansen je maar met 'The Voice of Holland' of 'SYTYCD' of zo moet meedoen, niet met een talentenshow, want er wint altijd wel een zanger/dansgroep. Ik was voor Boy 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Ja, omg ik heb het gekeken en ik vond het echt zonde. Ik vind dat als je wilt zingen of dansen je maar met 'The Voice of Holland' of 'SYTYCD' of zo moet meedoen, niet met een talentenshow, want er wint altijd wel een zanger/dansgroep. Ik was voor Boy 8D


    Ben ik mee eens, maar ik was niet voor Boy. (cat)

    Caine schreef:
    Ja, omg ik heb het gekeken en ik vond het echt zonde. Ik vind dat als je wilt zingen of dansen je maar met 'The Voice of Holland' of 'SYTYCD' of zo moet meedoen, niet met een talentenshow, want er wint altijd wel een zanger/dansgroep. Ik was voor Boy 8D

    Vorrige keer vond er een man die opera zong..
    Mja, dat die mee doet vind ik niet gek,, want bijeen ander zangshow komen hun niet binnen o-O ze zijn dan niet 'modern' genoeg


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vond dat Boy moest winnen.
    Redenen; Lekker lichaam, mooie ogen, sixpack en hij is gewoon goed (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Die Lindzey woont bij mij in het dorp


    "Ignite, my love. Ignite."