• 5 jongens en 5 meisjes worden uitgenodigd voor een vakantie naar het party eiland Kreta, om daar mee te spelen in het programma 'Young, WIld & Free'. Van dit programma verwachten de redacteurs veel drama, veel drank en een hoop romances. De taak van deze jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren helemaal los gaan.
    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.



    Over de villa:
    De villa staat op loopafstand van de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld. De villa heeft alles wat je maar zou kunnen wensen, sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Kreta.

    Woonkamer
    Slaapkamer
    De tuin
    Het zwembad


    Regels:
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Naamwijzigingen doorgeven
    - Niet buitensluiten
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    - Het liefst meerdere regels
    - Begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!

    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Tussen 16 en 21)
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Extra:


    Meiden:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - 17 - HurtedHeart
    - Maxime Taylor - 18 - xIbiMalik
    - Clove Moon - 16 - STwilight
    - Cassie Faylina Rhodes - 17 - xMarvelous
    - Lily Marlise Anderson - 19 - Aragog


    Jongens:
    - Tyler Jay Lopez - 20 - NightShot
    - Alexander Jayden Bright - 19 - HurtedHeart
    - Joshua Christopher Maxwell - 19 - Rechazame
    - Simon Elijah Blake - 19 - Gabumon
    - Jacob Eduward Jhonson - 19 - TheRumIsGone
    -


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:41 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ik wil wel een jongen reserveren!

    edit: nee, toch maar niet - mijn examens komen eraan en ik ken mezelf (: maar 't lijkt me een ontzettend leuk idee!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 12:32 ]


    The truth may be orange!

    Ik reserveer een meisje (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Doet me denken aan Jersey Shore C: maar nehh, niet voor mij deze keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het lijkt me best leuk, maar ik heb het de laatste tijd best druk en ik heb er al moeite mee om 1 RPG goed bij te houden, dus nee, deze keer niet.


    The universal language of art.

    Hmmm, kan ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    mag ik een meisje reserveren en als je er 2 mag ook en jongen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Tyler Jay Lopez
    Bijnaam: Ty
    Leeftijd: Net 20
    Karakter: Beetje macho, sportief, aardig tegen vrienden, niet heel slim, kan een tikkeltje agressief zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: /


    El Diablo.

    Ik zal voor iedereen die dit gevraagd heeft reserveren, reserveringen blijven 24 uur staan.

    Hurtedheart, je mag inderdaad twee rollen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Maria Ciara Maunier
    Bijnaam: Mar, Ri, Ciara
    Leeftijd: 18
    Karakter: Maria is een druk, maar erg gezellig meisje dat altijd wel in is voor een feestje. Maar ook kan je hele serieuze gesprekken met haar hebben, hoewel ze op zo'n moment niet altijd weet hoe ze moet reageren. Tevens is Maria heel sociaal, waardoor ze met iedereen wel een praatje zal maken en de meeste mensen heel snel goed leert kennen.
    Uiterlijk: Maria is een meisje van 1.60, een reden waarom je haar altijd op hakken zult zien lopen. Ook zijn er bijna geen momenten dat ze geen rokje of jurkje draagt en is er bijna geen dag dat haar kleding en haren hetzelfde zitten als een dag die al geweesd is.





    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 17:37 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ben nu bezig met maken :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: May Violet "Carmen Rose" Grey
    Bijnaam: Mei (de maand) of gewoon may
    Leeftijd: 17
    Karakter: May is het aardigste meisje ter wereld. Ze vergeeft mensen heel snel en is vrij Naief waardoor je haar vrij veel kan zeggen tegen haar. Maar het meeste neemt ze ook vrij serieus. Ze is erg spontaan en stapt zomaar op een willekeurig iemand af. Als ze eenmaal een jongen leuk vind word ze velegen bij hem wat je soms kan merken. Ze bloost dan veel en kan zich een beetje ongemakkelijk voelen. May is ook erg slim en heeft een fotografisch geheugen. Ze mag dan Naïef zijn dat betekent niet da ze met Iedereen meegaat. Ze denkt eerst na voor ze iets doet. Ook als je May echt over zaken beledigd kan ze echt boos p je worden. Ze is niet bang om haar emoties te tonen, maar ze kan het wel. May is vrij romantisch ingesteld en houd van een goede sfeer. Ze geeft niet snel haar hart weg, maar als ze het doet is het echt bijzonder.
    Uiterlijk:


    May heeft Bruine lokken wat soepel over haar schouder vals. Zomder die
    Echt zou ze krullend haar hebben. Haar ogen zijn groen, maar soms in het licht lijken ze bijna zeeblauw achtig. Ze is 1,74 en ze heeft volle Roze kleurige lippen. Ze heeft lange benen en is slank gebouwd.
    Extra: May is heel gevoelig. Als je met de goede dingen zegt die haar echt raken slaat ze dicht en rent ze weg. e durft niemand onder ogen te komen als je haar eenmaal hebt. Ze rent weg doet haar deur op slot en huilt. Ze is twee talig opgevoed, maar ze heeft meerdere geleerd. Ze kan redelijk Grieks. En goed Engels en Spaans. Haar vader is ook Spaans en haar moeder Engels. Haar vader geeft Spaans en Grieks les op de middelbare school, waardoor ze goed is in bepaalde talen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 0:51 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Alexander Jayden Bright
    Bijnaam: Alex of Jay.
    Leeftijd: 19
    Karakter: Jay is een druk mannetje en hij is vaak vrolijk je zou hem niet vaak verdrietig zien en bant ook vaak die emoties eruit. Hij wilt geen zwakte tonen. Jay is ook heel lief. Hij is heel teder en heeft veel respect voor vrouwen of meisjes. Hij kan agressie buien hebben, maar weet deze goed te bedwingen. Hij heeft zijn manieren, maar vergeet dat soms. Hij is een echt feestbeest en kan een goed feest geven. Hij kan goed plaatjes draaien, maar drinkt niet bepaald veel. Hij blijft liever wat nuchterder om logisch na te denken. De vorige keer dat hij echt dronken was lag hij bij een onbekent meisje in bed
    Uiterlijk:


    Extra: Hij kan een beetje grieks. Dat heeft hij geleerd voor et programma


    I'm finally back, Finally after a Year break

    We hebben nog één meisje en drie jongens nodig


    Keep your head up, keep your heart strong

    -

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:11 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hoe graag ik ook wil meedoen, heb het heel erg druk en anders ga ik rpg's verwaarlozen.
    Dus schrijf me maar uit.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.