• Kunnen jullie deze vragen beantwoorden over Sims 2? (:
    - Welke vaardigheden heeft de cariere Avonturier nodig? (Seizoenen)
    - Welke vaardigheden heeft een gamer nodig? (Seizoenen)
    (krul)(krul)(krul)(krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik speel geen sims, sorry.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hmm ik zou het echt niet weten, maar dat zul je vast wel op een of andere cheatcode site kunnen vinden denk ik. (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Staat dat niet zelf bij het beroep *heeft tijdje geleden sims gespeelt maar weet het niet zo goed meer*.

    En misschien kan je het op Google opzoeken? (:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Komt daar normaal zo geen hokje rond dat balkje als je een bepaalde carrière aangenomen hebt? Bij mij is dat altijd. Bij hun vaardigheden lichten er dan bepaalde blokjes op en dan moet je tot dat blokje zodat je genoeg vaardigheidspunten hebt om promotie te maken.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 15:04 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ninetales schreef:
    Komt daar normaal zo geen hokje rond dat balkje als je een bepaalde carrière aangenomen hebt? Bij mij is dat altijd. Bij hun vaardigheden lichten er dan bepaalde blokjes op en dan moet je tot dat blokje zodat je genoeg vaardigheidspunten hebt om promotie te maken.

    Ja, inderdaad. Dat is zo
    Volgens mij avonturier al; lichaam & creativiteit & techniek
    Maar dat ben ik echt niet zeker


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    staat dat daar niet bij? *werkt met cheats dus laat der sims meestal niet werken*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Luminescence schreef:
    staat dat daar niet bij? *werkt met cheats dus laat der sims meestal niet werken*
    Hehehe valsspeler! Ik denk eigenlijk dat (bijna) iedereen dat doet hoor (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik speel al de sims 3! dies veel koeler!(cool)

    Jonsu schreef:
    (...)
    Hehehe valsspeler! Ik denk eigenlijk dat (bijna) iedereen dat doet hoor (nerd)

    Haha, dat is the point, deze keer wil ik zonder cheats spelen. (Behalve UnlockCareerRewards en Maxmotives haha)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Luminescence schreef:
    staat dat daar niet bij? *werkt met cheats dus laat der sims meestal niet werken*


    ahumahum.
    MOTHERLODEMOTHERLODEMOTHERLODEMOTHERLODEMOTHERLODEMOTHERLODE

    Zoek het op op google. Staat vást wel ergens.
    Ik ben overgestapt naar TS3, dus kan niet echt helpen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Misschien google?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"