• Ja van wat heb jullie littekens + waar ergens? Ik heb er 1 op mijn been door mijn vriendin. We kwamen van gym, en ze stoten met der ijzere hak/pumps tegen me been aan en ik had een hele diepe snee in mijn been.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:41 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb sinds een paar maand 2 krasjes op mijn kin door mijn kat die maar niet weggaan :W
    Oh en een plekje op mijn hand van een rits.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:42 ]


    -

    ik mis een stuk lip. heb mijn lip opgegeten,
    Ik heb een litteken op wang van toen ik baby was en krabte en tjsa overal el ergens. met mijn onhandighied


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op mijn linkerknie een hele kleine, maar ik weet niet van wat. Op mijn rechterknie een grote door te vallen met de fiets. En op mijn linkervoet ook een grote doordat daar ooit mijn vel eens is van afgeschraapt omdat mijn voet ergens bleef haken (moeilijk uit te legggen, maar het was pijnlijk).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Overal :')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:48 ]

    Eentje op mijn pols van een rots in Turkije toen we langs zo'n waterval omhoog gingen klimmen en ik uiteraard op mijn bek ging.
    En een brandplek wat een litteken is geworden aan de binnenkant van mijn arm, omdat ik tegen het gourmetstelsel aan knalde. Maar die valt niet op.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:44 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op mijn rechter arm. Omdat ik mezelf heb open gesneden met mijn lange scherpe nagels xD Niet express hoor, het gebeurde in mijn slaap. Maar ik heb er dus wel een lelijk litteken aan over gehouden :( Lange nagels zijn dus gevaarlijk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eentje op de zijkant van mijn knie, van toen ik over een hek heen klom en achter iets heel scherps bleef haken. Een op mijn boven been. Ik was te licht voor een kart en reed over een hobbel heen en vloog keihard de banden in. Waardoor ik naar voren schoot en ik iets in mijn been kreeg. op mijn onderbeen van allerlei bosjes. Op mijn hand en arm van een mes tijdens het eten koken. Dat zijn vrij duidelijke.. En ik heb een voortand in mijn hoofd gekregn waar je nog een beetje van ziet. Vrij veel dus..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ooit was ik op zo'n klapstoel gaan zitten, met mijn vinger ertussen, 'hap' zei de stoel, letterlijk want er was echt een hap uit mijn vinger. Nu zie je dat nog een beetje.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Over mijn armen van de katten, op mijn linkerpols van mezelf, op mijn rechteroorlel omdat mijn oorbel ook in mijn haar bleef haken...

    Dat was eht :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Armen, bovenbenen, buik, handen, voetzolen. Overal heel veel littekens.

    Eén op mijn pols van glas'
    Op mijn knie/been van krentenbaard.
    En verder nog een op mijn knie van een val bij het zwembad
    Op mijn rechteronderarm ook één van glas.
    En dat was het wel de rest zijn allemaal kleine littekentjes omdat ik mezelf heel vaak krab.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Op mijn rechterhand een redelijk grote, door een operatie.
    Op mijn rechterpols een kleine, door een konijn die mij gebeten heeft. x)
    En een hele kleine litteken over mijn wang maar die zie je eigenlijk nooit.

    Ik heb er aardig wat:
    - Over mijn hele lichaam heb ik littekens van de waterpokken, omdat ik die heel erg had. Erger dan normaal.
    - In mijn nek heb ik een litteken van een bult die is weggehaald. Toen ik 2,5 was had ik TBC (tuberculose), en die bacterie is uit gaan zetten in mijn lymfeklier (in mijn nek dus). Dat is operatief verwijderd.
    - Op mijn linkerbeen heb ik een rond litteken, alsof ik ooit dat stukje huid verbrand heb. Alleen is dat nooit gebeurd. Geen idee hoe ik aan dat litteken kom.
    - Op mijn rechterhand heb ik er 2: een is van een peuk die iemand tijdens het uitgaan op mijn hand uitdrukte. Dat is een jaar geleden en het litteken zit er nog steeds. De ander kreeg ik doordat ik mezelf stootte aan een ijzeren punt. Dit litteken is aan het wegtrekken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    In mijn wijsvinger, weet niet van wat maar het ziet er cool uit. Precies een bliksemschicht. ^^
    En in mijn wenkbrauw van toen mijn piercing uitgroeide! :'C Dus ik ben verliefd op dat littekentje, ben daar echt apetrots op. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb er twee op mijn rechter arm. 1 omdat ik een keer tegen de punt van het houten aanrecht was gelopen daar ben ik aan gaan pulken en nu zit er nog steeds een scar van twee bij twee centimeter. En de andere weet ik niet meer waarom ik die had.

    En ik heb een horizontale lijn op mijn neus zitten, het is wel echt een scar. toen ik tikkertje aan het doen was in groep 2. en toen viel ik recht met mijn neus op de stoep. En na negen jaar zit hij er nog steeds.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:53 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.