• Nooit koop ik nog een CD voor mijn moeder ö
    Ze zit hier al *kijkt op haar horloge* anderhalf uur te zingen en te dansen op die muziek en het is niet om aan te horen of aan te zien *faints*

    lotgenoten?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Geen lotgenoot, gelukkig. :Y) Maar ik zou het wel grappig vinden, denk ik.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Pfoeh. Daarvoor hoef ik mijn moeder niet eens een CD te geven... Laat haar het huis poetsen en ze gaat helemaal los :'D

    Meer even, ik snap je dus wel... Arme jij.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn moeder gaf haar vriend een cd van Nick & Simon. Daar had ze naar enkele dagen ook ongelooflijk veel spijt van :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, zo herkenbaar. Zet m'n moeder zo'n CD van Rammstein op, gaat ze hélemaal los. Of een gaaf nummer op de radio, gaat ze echt weer hélemaal los. En dan zit jij echt zo te kijken van: 'Wooow.' xd. Maar het is ook wel weer humor (: En gelukkig heeft ze wel gave muziekstijl.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:35 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    iPotter schreef:
    Geen lotgenoot, gelukkig. :Y) Maar ik zou het wel grappig vinden, denk ik.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als me moeder stofzuigt, gaat ze muziek van de jaren 80 zingen. Vreselijk!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn vader begint ook mee te doen en nu zijn ze beiden aan het headbangen, ik heb een trauma (huil)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Geef 'm in het vervolg af voor je ergens naartoe gaat. ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn moeder zingt gewoon met alles vals mee :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Uhm, ik zing hier in volle borst mee met Nicki Minaj ;p


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nee, maar mijn moeder zingt wel in een koor en dan moet ze daar thuis voor oefenen, ik word er gek van. Ze heeft best een mooie stem hoor, maar ik hoor die muziek niet, omdat ze oortjes indoet. Ze is ook nog eens een sopraan, dus keihoog... Grr...
    Ja, ongeveer wel een lotgenoot dus.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Luminescence schreef:
    Mijn vader begint ook mee te doen en nu zijn ze beiden aan het headbangen, ik heb een trauma (huil)

    Whahahaah lol :'P


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ooooh, als me zusjes 's avonds iets van popstars of andere zooi willen zien, en me ma kent die muziek. Staat ze daar dik mongolisch uit haar dak te gaan. Ookzoleuk.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn vader download gewoon alles. Dus nergens last van (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuk dat ze er zo blij mee is ! c:
    Maar mijn vader koopt via iTunes en mijn moeder is geen muziek liefhebber.


    Frankly my dear, I don't give a damn.