• Kan iemand hem vasthouden? Word er langzamerhand gek van. De hele dag lopen met een pakje zakdoekjes bij de hand :| Ik haat verkouden zijn -.-'


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik weet hoe je je voelt. Na 3 weken is mijn keelontsteking nog steeds niet helemaal over :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    We gaan hier toch niet het hele oorsteking-topic-gebeuren herhalen he..
    Maar, das kut, koop zo een vicks in-je-neus-stop-ding. Werkt heel goed.

    Neem de fiets, dat is sneller, dan hou je hem wel bij! xD Nee sorry, ik leef met je mee. Echt héél irritant! ;'(

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 17:08 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Doe er tampons in.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik had neuspray gehaald op voor kamp (toen ik op kamp was) ik aleen me neus zat zo dicht het liep er letterlijk uit o.O daar zat ik dan een paar uur met wc papiertjes in bed voor me neus o.o


    Shoganai i ne~

    Ik heb verstropte neus + lopende neus --


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat ken ik, ik heb precies hetzelfde probleem. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik verkouden ben, helpt een zakdoekje niet echt.. Ik kan niet snuiten D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irritant! En als je je neus moet ophalen in het bijzijn van andere mensen, vind ik dat zo genânt altijd xD Hahaha.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Irritant! En als je je neus moet ophalen in het bijzijn van andere mensen, vind ik dat zo genânt altijd xD Hahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Godzij dank ben ik nauwelijks ooit verkouden. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben ook echt vreselijk verkouden. Hoesten, niezen, halfdood, loopneus, amper ademhalen en zo. Ik wil dat 't voorbij is D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hooligan schreef:
    We gaan hier toch niet het hele oorsteking-topic-gebeuren herhalen he..
    Maar, das kut, koop zo een vicks in-je-neus-stop-ding. Werkt heel goed.

    Nope, hehehe mijn oorontsteking is over, gelukkig! Oke zal eens kijken of ik dat vindt in de winkel.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Caine schreef:
    Ik ben ook echt vreselijk verkouden. Hoesten, niezen, halfdood, loopneus, amper ademhalen en zo. Ik wil dat 't voorbij is D:

    Oooh van mij valt nog mee, hopen dat het niet erger wordt, bij mij.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    nerveus schreef:
    Irritant! En als je je neus moet ophalen in het bijzijn van andere mensen, vind ik dat zo genânt altijd xD Hahaha.

    Hehhe ja maar dat doe ik niet, laat het gewoon eruit lopen. Of ik snuit mijn neus hahaa!


    It's going to be difficult, but not impossible.