• Ja van wat heb jullie littekens + waar ergens? Ik heb er 1 op mijn been door mijn vriendin. We kwamen van gym, en ze stoten met der ijzere hak/pumps tegen me been aan en ik had een hele diepe snee in mijn been.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:41 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Op mijn pols, vul verder zelf maar in.


    To infinity and beyond •

    Ik heb er geen. Yay.

    Op de rechterzijkant van mijn linker pols.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb een litteken waar ik erg blij mee ben: een kras die bijna helemaal rond mijn pols gaat - geen idee hoe die dat voor elkaar gekregen heeft - van mijn favoriete kat, die anderhalf jaar geleden is gestorven.


    To love is to destroy.

    op me handen(kat) op me knie een grote omdat ik een keer heel lomp en hard viel. op me onder arm een lange van ongeveer 15cm omdat ik de voordeur ruit er op me 5e kapot duwde. dus mensen nooit tegen een ruit duwen wand die kunnen ook kapot!!! op me pols een paar en op me bovebeen een aardig stelletje.


    we all deserve to die

    Op mijn linkervoet, ik kwam met mijn voet tussen de spaken. (fiets)
    Op mijn scheenbeen, ik schaafde me aan de gereedschapskist.
    En op mijn pols, ik schaarde me langs de dvd speler.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Op mijn bovenlip, ben aangevallen door een hond toen ik 12 was ofzo.
    En op mijn hand, elk kind valt wel eens ongelukkig :Y).

    Lang geleden. Eén op mijn hand omdat ik wilde roller skaten maar ik kon niet stoppen. Dus ik schaarde met de rug van mijn hand tegen een muur. En het bloedde helemaal en nu zie je een kleine cirkel. ;d

    - Ik heb een litteken op mn rechterhandplam, omdat ik een keer over een steen heen plurde en toen zat er een wond op mn hand (en mn knie, maar daar heb ik geen litteken aan overgehouden)
    - onder mn rechteroog, want toen ik klein was ben ik een keer gevallen van mn fiets
    dat zijn dan mijn grootste littekens... Ik krab vaak wondtjes en puisten open dus soms blijf je dat dan een jaar zien en dan gaat het weer langzaam weg...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Aan de zijkant van mijn knie, ik reed in zo'n zelfgemaakt karretje achter een fiets, dat karretje klapte om.
    Op mijn wang, mijn opa had me toen expres gekrabt.
    Op mijn scheenbeen, opengeschoren x'D
    Op mijn ringvinger, die zat tussen de autodeur.
    Ergens onder mijn duim bij die muis van mijn hand, dat puntje van zo'n behangschraper kwam in mijn hand.
    En verder geloof ik niks :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    vlakbij mn rechteroog
    toen ik klein was ben ik vlakbij mn oog tegen de tafel aangestoten
    en 2 op mn linkerarm, de ene op mn pols en de andere op mn elleboog
    door een operatie

    Op mijn bovenbeen door me hond, tijdens het zwemmen met die kip. ;w HIj was bang en sprong tegen me op. AIAIAI. en op de achterkant van me rechter been ook, en die lijkt op een smilie. You know: =) LIJKT IE ECHT OP. ;p Ook door me hond.
    En eh, verder niet denkik?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Malice schreef:
    Overal :')


    dat en een Harry Potter litteken waar ik héél erg trots op ben (wbw)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 17:13 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Don't even get me started.

    Ik heb zoveel littekens dat ik dat niet op ga noemen, dan ben ik volgende week nog bezig volgens mij :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'