• Ja van wat heb jullie littekens + waar ergens? Ik heb er 1 op mijn been door mijn vriendin. We kwamen van gym, en ze stoten met der ijzere hak/pumps tegen me been aan en ik had een hele diepe snee in mijn been.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 16:41 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb één groot litteken op mijn borstkas van een hartoperatie, het is een rechte lijn van zo'n twintig centimeter (eigenlijk heb ik twee operaties gehad, maar bij de tweede hebben ze op dezelfde plaats gesneden, dus is er maar één litteken te zien). Ik heb ook veel kleine puntjes op mijn handen van infusen die ze bij mijn eerste operatie gestoken hebben, maar die bleven nooit zitten. Ik heb ook nog een redelijk klein litteken op mijn rechter scheenbeen van wanneer ik vroeger eens gevallen was en tegen een stenen muurtje schaarde, en nog een kleine op mijn linker pink, waarmee ik vroeger tussen de deur heb gezeten. Ik heb er nog enkele, maar die zijn niet zo opvallend.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb een grote litteken op mijn been, operatie gehad :S


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Niet veel.
    Eentje op mijn voet door te vallen, ergens zo'n wit bolletje van de mazelen ofzo en ik denk -ik kan het namelijk niet zien- eentje op mijn kin.


    Has no one told you she's not breathing?

    In mijn vingers, want ik moest paprika snijden, en tja, toen sneed ik daarin :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Heel veel, maar voornamelijk zijn ze niet al te groot. Had wel een hele grote op mijn arm, jarenlang, van een koekenpan waar ik aan bleef plakken. Die is wel nu steeds minder aan het worden somehow.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een achter mijn oor. En een bij mijn been van de waterpokken. :'D


    SLOAN.

    Onderarm eentje, eentje in de vorm van een kraaienpoot op m'n hand, een litteken op de zool van m'n voet. Volgens mij was dat 't :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er zo veel, op mijn armen. voornamelijk van de waterpokken die ik als baby had en van het knijpen van mijn zus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb veel littekens, de meeste zijn onschuldig.
    Dan heb ik er nog twee in mijn gezicht en een grote op mijn onderrug van moedervlekken die ik wegens gezondheidsredenen heb laten verwijderen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 19:12 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ja, genoeg. Een 'snee' in mijn linker middelvinger. En 'vlekken', net onder mijn pols... omdat ik mezelf kneep. Haha. Maar het lijken net moedervlekken.
    En nog wel meer.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Op mijn vinger - waterpokken
    op mijn duim - stuk eruit door er mee tegen de hoek van de tafel te slaan
    voorhoofd - tegen punt van de kast vallen
    pink - ik weet niet, ik denk waterpokken
    knie - vooruit schuiven op knieën werd brandwonde, werd bruine plek
    langs oog - verbranden met krultang, werd ook bruine vlek
    teen - wrat weggeknipt met nagelknipper
    elleboog - gat in arm door tegen scherpe punt van het bad te vallen, moesten ze dichtplakken
    andere kant elleboog - tegen muur lopen tijdens graf afrijden.
    wat ik toch allemaal niet uitsteek...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    stuk of 20, over mijn hele lichaam.


    (Be)lieve in (you)rself

    Een paar...
    Ik heb een klein littekentje op mijn onderlip, doordat ik een keer een tand door mijn lip heb gehad toen ik heel klein was. Verder heb ik er nog één op mijn rechterarm, doordat daar een keer een springtouw keihard tegenaan geslagen is >.<'


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.