• Heey..
    ik heb een probleem ik ben verliefd op een jongen een emo jongen. hij heeft geen vriendin ofzo maar oke mijn vriendin die is ook op hem en die had tegen hem gezegt dat ik hem dom vind dat dus hellemaal niet waar is ik stuurde op hyves een krabbel dat dat niet waar was en die verwijderde die drekt en antwoorde niet en ik had hem geprobeert toetevoegen op msn maar hij weigert me steeds wat moet ik doen? ik denk de hele dag aan hem ):

    Misschien niet zo obessed zijn.. laat het even los en probeer hem over een tijdje op een normale manier aan te spreken.. waarschijnlijk heeft hij het gevoel dat je hem stalkt ofzo.

    succes. x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Miss moet je vriendin seggen dat se een grapje maakte ,, fseu ,,of uitleggen dat het niet waar is,,
    Wrm had je vriendin dat dan gesegt?


    Crack a bottle

    Miss moet je vriendin seggen dat se een grapje maakte ,, fseu ,,of uitleggen dat het niet waar is,,
    Wrm had je vriendin dat dan gesegt?

    Das toch wel logisch, die vriendin was bang dat die jongen uiteindelijk voor haar zo vallen. Meis, je moet denk ik tegen je vriendin zeggen dat je het niet leuk vind wat ze gezegt heeft en dat ze tegen die jongen moet zeggen dat het gelogen was wat ze gezegt heeft


    People who are meant to be together always find each other in the end.