• Na lang lopen twijfelen, heb ik toch besloten om weer een story te beginnen, dit keer een Hogwarts story. Ik zoek daar nog redelijk wat rollen voor.

    Speciale rollen:

    # - Arrogant meisje / Bitch [ Is een Slytherin, minimaal zesde jaars]
    ~ Fidea Belle DuGrand
    # - Broer & Zus
    ~ Dominique Faye Heathrow ~ Slytherin
    ~ Aiden Mike Heathrow ~ Slytherin
    # - Een 'vriendin' [ Later in het verhaal laten ze haar stikken ]
    ~ Alexandra 'Alex' Windslow ~ Ravenclaw
    ~ Nahini Lockwood
    # - Twee nieuwe vriendin/vrienden. [ Komen pas later in het verhaal ]
    ~ Bentley Edward Cooper ~ Hufflepuff
    ~ Isabeau Bella Gilette ~ Ravenclaw
    # - Twee meelopers 'vriendinnen' van de bitch.
    ~ Elena Darren Stewart
    ~ Shellae Olivia Fowelll

    * Doe ik zelf.

    Overige rollen
    - Leerlingen van Hogwarts
    ~ Audrey Leah Murray ~ Ravenclaw
    ~ Rosie Jean ~ Gryffindor
    ~ Ariël 'Ari' Jean ~ Gryffindor


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk: [ Graag volledige zinnen, niet enkel eigenschappen. Graag ook minimaal 3 regels ]
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Extra:





    Alvast bedankt (:

    - Alle belangrijke rollen zijn er, bedankt iedereen :3 -

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 19:35 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vul morgen wel iets in.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Ik vul morgen wel iets in.

    Oké. Bedankt c:


    That is a perfect copy of reality.

    Wunjo schreef:
    Ik vul morgen wel iets in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niemand meer? :c


    That is a perfect copy of reality.

    Naam: Audrey Leah Murray
    Leeftijd: 16
    Jaar: 6e
    Geslacht: Vrouw



    Uiterlijk: Audrey heeft van zichzelf rood haar en bruine ogen. Ze draagt vaak spijkerbroeken en losse shirtjes. Audrey doet gewoon aan wat ze leuk vindt en haalt soms inspiratie uit modebladen.
    Innerlijk: Audrey is erg slim -anders zou ze ook niet in Ravenklauw zitten- en leest dan ook erg veel boeken. Audrey is ijverig. Ook is ze(bijna) altijd erg vrolijk en soms druk. Ze is dan ook altijd het zonnetje in Hogwarts :P. Ze praat veel, maar kan ook erg goed luisteren. Ook is Audrey erg betrouwbaar en geeft ze veel om haar vrienden. Audrey speelt graag gitaar en ukulele en ze tekent veel.
    Afdeling: Ravenklauw
    Extra: Audrey heeft een zusje die geen heks is. Ook haar ouders zijn nooit naar Hogwarts geweest.
    Audrey heeft een kat genaamd Sunshine:



    Is dit een beetje goed??


    You will always remember this day as the day that you almost caught Captain Jack Sparrow! ~ Captain Jack Sparrow

    Naam: Fidea Belle DuGrand
    Leeftijd: 17 jaar
    Jaar: 6
    Geslacht: Meisje en bitch. ^^
    Uiterlijk: Faceclaim = Dena Kaplan.


    Innerlijk: Fidea is een heel geniepig persoon. Ze probeert altijd haar zin te krijgen, ookal moet ze daarvoor mensen onderuit halen. Samen met haar vriendinnen bepaalt zij zo'n beetje de toon in de lessen door haar aanwezigheid op te dringen aan docenten. Dit maakt haar populair en geliefd bij de ene docent en gehaat bij de andere docent. Daarnaast weet ze altijd wel iedereen te charmeren voor dat wat zij wil. Als haar mondelinge charme niet werkt, gooit ze bij wijze van spreke een knoopje open in haar blouse en behaalt ze op die manier haar doel. Ze is absoluut niet preuts en ze staat dan ook bekend als een slet.
    Afdeling: Slytherin
    Extra: -


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Navargus schreef:
    Naam: Audrey Leah Murray
    Leeftijd: 16
    Jaar: 6e
    Geslacht: Vrouw



    Uiterlijk: Audrey heeft van zichzelf rood haar en bruine ogen. Ze draagt vaak spijkerbroeken en losse shirtjes. Audrey doet gewoon aan wat ze leuk vindt en haalt soms inspiratie uit modebladen.
    Innerlijk: Audrey is erg slim -anders zou ze ook niet in Ravenklauw zitten- en leest dan ook erg veel boeken. Audrey is ijverig. Ook is ze(bijna) altijd erg vrolijk en soms druk. Ze is dan ook altijd het zonnetje in Hogwarts :P. Ze praat veel, maar kan ook erg goed luisteren. Ook is Audrey erg betrouwbaar en geeft ze veel om haar vrienden. Audrey speelt graag gitaar en ukulele en ze tekent veel.
    Afdeling: Ravenklauw
    Extra: Audrey heeft een zusje die geen heks is. Ook haar ouders zijn nooit naar Hogwarts geweest.
    Audrey heeft een kat genaamd Sunshine:



    Is dit een beetje goed??


    Ja, bedankt c:
    @ Patholoog, thanks either c:


    That is a perfect copy of reality.

    Kunnen de vriendinnen ook vrienden zijn? En maakt het uit in welke afdeling die zitten?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Psst, waarschuw je wel als je begint?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Carlisle schreef:
    Kunnen de vriendinnen ook vrienden zijn? En maakt het uit in welke afdeling die zitten?

    Welke vriendinnen, die uit Slytherin of van de hoofdpersoon, als het van die meid uit Slytherin is, dan komen ze ook uit Slytherin, zijn het de vriendinnen van de hoofdpersoon, maak het niet uit (:


    That is a perfect copy of reality.

    Patholoog schreef:
    Psst, waarschuw je wel als je begint?

    Sure c:


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    (...)
    Welke vriendinnen, die uit Slytherin of van de hoofdpersoon, als het van die meid uit Slytherin is, dan komen ze ook uit Slytherin, zijn het de vriendinnen van de hoofdpersoon, maak het niet uit (:
    Die later in het verhaal zeg maar, mar dat mogen dus ook jongens zijn?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is het niet makkelijker om de familie van de hoofdpersoon zelf te verzinnen? Dan kun je je karakter toch een eigen geschiedenis geven? Hoeft niet hoor, is maar een idee. (: - doe ik zelf namelijk wel altijd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Carlisle schreef:
    (...)Die later in het verhaal zeg maar, mar dat mogen dus ook jongens zijn?

    Jep c:


    That is a perfect copy of reality.

    Dumbledore schreef:
    Is het niet makkelijker om de familie van de hoofdpersoon zelf te verzinnen? Dan kun je je karakter toch een eigen geschiedenis geven? Hoeft niet hoor, is maar een idee. (: - doe ik zelf namelijk wel altijd.

    Daar ben ik dus verschrikkelijk slecht in, haha. Maar ik was al van plan om zelf nog iemand te maken c:


    That is a perfect copy of reality.