• Weetje,,
    Op mijn sgool sein der duss 4 vn die patsers die telkes emo en emoalarm ensoo seggen als ik langsloop ,,niet dat ik emo ben fseu ,maar hun sijn gwn sgeel,, en dat is vandaag maar weer gebleken
    Ik had ff de krukken vn son vriendin gejat die haar voet half gebroken heeft fseu maar ik mogt se fftjes ,,enn ik liep gwn normaal door de sgool met die krukken die ik gwn agter me aan sleepte en die patsers: MANKE emo alarm.
    Srry hoar maar
    1. ik bn geen emo =.=
    2. Ik liep gwn normaal


    Crack a bottle

    Achja, Komkommer, er zijn helaas van die zielige mensen op de wereld =,=


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat soort lui ken ik. Vandaag zei nog een meisje tegen haar vriendin; Kijk das nou echt emo haar,hoe zij het styled >< Yeah right,keek ze me arrogant aan,stak ik me tong naar haar uit en toen keek ze weg ^^ Gewoon geen aandacht aan besteden


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ö wat een idioten

    Ö wat een idioten


    Egt hè ,,se sijn 4deklassers fseu maar gedragen sig als kinders vn 3 =.=


    Crack a bottle

    Tja,, weet wat je bedoel.. Zezijn gewoon scheel, En laat ze lekker:P
    Je weet zlef het beste wat je bent en will zijn enzo.


    Dunno ><

    verplaatst naar school

    Had ik ook vorig schooljaar… Trek je er gewoon niets van aan of maak een rake opmerking waar ze de helft niet van begrijpen omdat ze simpelweg te dom zijn. :'D Dan heb je er geen last meer van ;)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    dude die lui sijn gwoon vage mogolen dus ;l hebk geen last van n_n omdak allemaal goths,alto's en emo's op sgool heb en ik myn haar altijd plat het tijdens sgooluren x3 [/wind enzo is slegt voor je haar n_n]


    We can only learn to love by loving.

    Ja, sommige mensen sijn gwn dom


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    ja die sukkols..
    als ze weer eens emo tegen me roepen dan zeg ik; ik zie er teminste niet hetzelfde uit als iedereen en dan ben ik ineens een bitch. x'D
    Waha, die mensen weten gewoon van domheid niet wat ze moeten zeggen.. (cool)


    AAP

    Ons noemden ze nerds en als ze even inspiratie hadden plakken ze er 'alto' of 'gothic' achter speciaal voor mij. Is dat niet lief?


    No growth of the heart is ever a waste