• En ik ben daar niet heel blij mee. Ineens is het gewoon: BOEM, 'deze user heeft je geblokt.'
    I don't get it... Why? Ik ben niet boos op haar, maar ik denk dat zij dat wel denkt. Er is niks gebeurd, geen woordenwisselingen, geen ruzie, niks!

    Got a secret, can you keep it?
    Swear this one you'll save.
    Better lock it, in your pocket,
    Taking this one to the grave.

    Dat zei je altijd tegen mij en nu zeg ik het tegen jou.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wow, dat is raar.. misschien was het een fout en heeft ze er per ongeluk op geklikt.. I don't know.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Had ik ook bij een vriendin, dat was een fout van de site. Vraag het haar anders even.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wow, dat is best wel... raar


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb je haar ook op msn? Vraag er naar! Of laat iemand anders even voor je vragen waarom ze dat gedaan heeft. Waarschijnlijk is het gewoon een vergissing? Dat ze je wilde pb'en maar per ongeluk op blok geklikt heeft?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Raveleijn schreef:
    Wow, dat is raar.. misschien was het een fout en heeft ze er per ongeluk op geklikt.. I don't know.

    Raveleijn schreef:
    Wow, dat is raar.. misschien was het een fout en heeft ze er per ongeluk op geklikt.. I don't know.

    Ik zou 't d'r gewoon even vragen, wie weet is het gewoon een foutje. Ik heb iemand ook wel eens per ongeluk geblokt zonder dat ik het merkte, haha.


    “Love is a contradiction.”

    Mijn beste vriendin had me geblokt op Q.
    En mijn beste vriend heeft me nogsteeds geblokt.
    Yippie *O*.


    i put the fun in funeral

    StoryBelle heeft mij ook geblokt, misschien is het door het feit dat ik irritant ben. Maar we hebben geen ruzie gehad, ach ja.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is zwaar lullig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sushita schreef:
    Wow, dat is best wel... raar


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wat een originele tekst ook. Secrets - The Pierces. Jaj. In ieder geval, lullig. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dudley schreef:
    Dat is zwaar lullig.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik klik er altijd per ongeluk op dat knopje. Te lui om er nog een keer op te klikken. (joehoe)

    Oh, en als iemand ooit ziet dat ik 'm geblokt heb dan, dan ben ik lui.

    Raveleijn schreef:
    Wow, dat is raar.. misschien was het een fout en heeft ze er per ongeluk op geklikt.. I don't know.


    dat had ik met een vriend op hyves
    hij had me 'per ongeluk' verwijderd
    toen had ik m weer toegevoegd, en hij accepteerde
    maar ik zag laatst dat ie me weer van hyves had verwijderd, en ook op facebook

    wel raar dat ze je ineens geblokkeerd heeft