• Nouja, er stond een beschrijving van mij bij :D en het enge is, hij klopt bijna helemaal :

    Waterman :
    Typisch Jij: je gaat vaak tegen de stroom in, natuurlijk omdat je een tikje rebels bent maar vooral omdat je geen grijze muis wilt zijn. je bent slim, onvoorspelbaar, grappig,koppig,soms handig,soms klunzig, vriendelijk en prettig gestoord.
    hier wordje blij van : spontane gebeurtenissen, lange gesprekken, melige buien. favourite things ; je vriendje, internetten, kleding waar e niemand anders in spot. hartzaken : voor vrienden ga je door het vuur, voor liefdesla je op de vlucht. belangrijk : je lovermoet in eerste instantie je friend zijn. anders werkt het niet. anti-dip-tip : koptelefoon op en meebleren met je favo nummer
    jij in de toekomst : geen routinebaantjes voor jou! als je als uitvinder niets wordt ontdekt zul je zeker slagen als wetenschapper, IT'er, schrijver ontwerper of kies jeeen ander creatief beroep.


    Haha ergens vind ik dit heel vet :D en eng. maar goed ;d

    heeft jouwn horoscoop ooit is geklopt?


    We can only learn to love by loving.

    Hmm. Ik let er meestal niet op, of het klopt. Ik lees het en dan hou ik er rekening mee en kijk ik of dat soort dingen echt gebeuren.


    *~* Proud Luxury *~*

    Horoscopen worden altijd zó geschreven, dat hij bij heel veel mensen klopt, ze schrijven het gewoon op een manier dat het altijd lijkt te kloppen voor veel mensen, daar zijn ze op getraind :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Horoscopen worden altijd zó geschreven, dat hij bij heel veel mensen klopt, ze schrijven het gewoon op een manier dat het altijd lijkt te kloppen voor veel mensen, daar zijn ze op getraind :)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Rickjuh schreef:
    Horoscopen worden altijd zó geschreven, dat hij bij heel veel mensen klopt, ze schrijven het gewoon op een manier dat het altijd lijkt te kloppen voor veel mensen, daar zijn ze op getraind :)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Waar kan je dat horoscoop ding vinden? Ik wil de mijne ook weten :3 Of heb je hem uit een tijdschrift? x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Waar heb je die vandaan, ik wil wel eens zien of de mijne klopt! XD


    -

    ja idd ik wil het ook wel een keer weten

    ps mijn broer is waterman en deze klopt niet echt voor hem sommige dingen wel maar volgens mij kan dat ook niet anders


    Het komt wel goed schatje <3

    Rickjuh schreef:
    Horoscopen worden altijd zó geschreven, dat hij bij heel veel mensen klopt, ze schrijven het gewoon op een manier dat het altijd lijkt te kloppen voor veel mensen, daar zijn ze op getraind :)

    Klopt.
    Mijn ma moest dat voor haar werk onderzoeken.
    Dus ik geloof er niet meer in :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rickjuh schreef:
    Horoscopen worden altijd zó geschreven, dat hij bij heel veel mensen klopt, ze schrijven het gewoon op een manier dat het altijd lijkt te kloppen voor veel mensen, daar zijn ze op getraind :)


    ja dat had ik ook al bedacht dan lees ik zo'n beschrijvingen en dan klopt het ene en 5 regeltjes later lees ik een eigenschap bv die tegenstrijdig is met een ander

    en wie denkt er nou nu niet graag dat ze koppig en of vriendelijk zijn en wie wil nu een grijze muis zijn enzo?:Y)

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 10:54 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Geen idee, ik let er niet zo op. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee, nog niet :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja 1x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Als die van mij klopt ga ik vandaag - op de 17e - een leuke jongen ontmoeten. Nou, ik verveel me kapot en dit weekend belooft weinig spannends. So hell no.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rickjuh schreef:
    Horoscopen worden altijd zó geschreven, dat hij bij heel veel mensen klopt, ze schrijven het gewoon op een manier dat het altijd lijkt te kloppen voor veel mensen, daar zijn ze op getraind :)