• Ok, misschien een beetje laat maar.
    De keeper van PSV, Tyton, heeft een flinke klap tegen zijn hoofd gehad. Hij is buiten bewustzijn van het veld gehaald:


    Gelukkig heeft hij geen breuken, alleen een zware hersenschudding. Hij is nu weer bij bewustzijn.

    Ongelofelijk, dat hij alleen een hersenschudding heeft. Je ziet zijn hoofd gewoon stuiteren, die was meteen weg. Ik ben blij dat het zo goed is afgelopen, ik moet er niet aan denken wat er allemaal fout had kunnen gaan. Nooit geweten dat voetbal zo gevaarlijk kon zijn.

    Maar de Ajaxieten, zo reageer je toch niet. Roepen dat de wedstrijd door moet gaan en ik weet niet wat allemaal terwijl hij voor het zelfde geld verlamt of zelfs dood had kunnen zijn. Ok, je kan geen fan van hem zijn, maar een beetje respect is wel op zijn plaats. Bah, om ziek van te worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 16:00 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Burgh, verdiend. Nee, serieus, ik ben ook een Ajaxied en ik vind het ronduit belachelijk. Altijd als ik daar ben, zitten er een stel Hooligans achter ons die weet ik veel wat schreeuwen. Vaak menen ze het niet, soms helaas wel. Waarschijnlijk [= hopelijk] hadden ze de ernst van de situatie niet door, maar dan nog is dit lang niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Voetbal is en blijft een gevaarlijke sport.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    oh, ik kan egt niet tegen zulke dingen

    egt erg voor hem, gelukkig is het goed afgelopen :)

    haha, ik haat Ajax :Y)

    -boinkboinkboink-

    Oke. En dáárom ben ik dus voor Vorstenbosch :'D

    Ik vind het ook belachelijk van de Ajacieden, maar toen Boilesen met een brancard van het veld gingen riepen die PSV'ers ook van alles. Niet dat dat zulke lieverdjes zijn.

    coldshoulder schreef:
    Ik vind het ook belachelijk van de Ajacieden, maar toen Boilesen met een brancard van het veld gingen riepen die PSV'ers ook van alles. Niet dat dat zulke lieverdjes zijn.

    Klopt, maar er is wel een verschil tussen iets roepen omdat iemand een spier heeft gescheurd of roepen laat hem liggen die is toch al dood.
    Ik heb niets met voetbal en met die echte dead hard fans heb ik al helemaal niks. Meestal besteed ik er ook zo weinig mogelijk aandacht aan, maar hier schok ik wel van. Zo iets zeg je niet als het zo erg is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De Ajaxieten hadden hoogst waarschijnlijk niet door hoe erg de situatie was. Maar ik vind het sowieso, in hte algemeen, al niet normaal wat voetbalsupporters roepen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 13:03 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.