• Doordat ik enorm graag bewerk, kunnen jullie hier covers aanvragen. Zet in een tekstje - of je inleiding van je verhaal- wat je zou verwachten van je cover. Ik probeer zo snel mogelijk te werken, maar ik kan niet beloven dat je het de dag zelf nog zal ontvangen. Ik bewerk ondertussen al 3 jaar met photoshop, dus weet er genoeg vanaf. Het eerste voorbeeld is net gemaakt, de andere zijn van een maand geleden.
    voorbeeld éen && voorbeeld twee && voorbeeld drie

    veel liefs. xx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 17:55 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Damn die zijn moooi! Ik wou dat ik een story had hierdoor x'D


    Alis volat propriis.

    Is het goed als ik je de info stuur via PB?


    comfort in c h a o s

    wauw supermooi, maar heb er op het moment geen nodig (krul)


    All I have in life, is my imagniation.

    Austen schreef:
    Is het goed als ik je de info stuur via PB?


    maar natuurlijk. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Zou je voor mij ook eens eentje willen proberen? Maar mag ik ook de info via PB sturen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wow, die zijn echt mooi! Ik wil er wel eentje hebben, zal je alle informatie zo even sturen in je GB (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou d'r spontaan een story voor aanmaken, ik vind ze prachtig! Ik abo even dit topic, dan kan ik 'm bewaren als ik er toch eens eentje nodig heb ^^


    “Love is a contradiction.”

    Wauw supermooi!

    Story: kiss from a rose.

    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren schaatsen om iedere week een kür te laten zien aan het publiek. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn.


    Ik vind je covers zo mooi, dat ik je gewoon laat doen!

    Amanda Seyfried lijkt nogal op mijn hoofdpersoon, behalve dat zij groene ogen heeft en Lily grijsblauwe.
    Nick heeft donkerbruin lang haar, gespierd en 32 jaar oud.

    Genoeg info? (flower)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oh shit, -abo-


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Doe maar wat jullie willen qua berichten en GB berichten sturen voor de cover. En dankjewel voor de lieve reacties! (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Niet dat ik een cover nodig heb, want ik maak m'n eigen wel, maar hele mooie covers _O_ Je kan wel zien dat je ervaring hebt met Photoshop. Chapeau.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb je een PBtje gestuurd... :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ohja, abo vergeten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb een cover nodig.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik wil wel één voor mijn story Just Penpals, featuring Justin Bieber. Ze zijn gewoon penvrienden maar langzaam bloeit er een liefde tussen hun op, die zorgt voor veel drama. Voor foto's misschien iets van een pen of een brief? Of een recente Justin Bieber foto. Als je een meisje zou doen; graag ene met donkerbruin haar. X