• Doordat ik enorm graag bewerk, kunnen jullie hier covers aanvragen. Zet in een tekstje - of je inleiding van je verhaal- wat je zou verwachten van je cover. Ik probeer zo snel mogelijk te werken, maar ik kan niet beloven dat je het de dag zelf nog zal ontvangen. Ik bewerk ondertussen al 3 jaar met photoshop, dus weet er genoeg vanaf. Het eerste voorbeeld is net gemaakt, de andere zijn van een maand geleden.
    voorbeeld éen && voorbeeld twee && voorbeeld drie

    veel liefs. xx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 17:55 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    ik zal zo snel mogelijk eraan beginnen. Dankjewel!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    die zijn echt mooi !!!


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik neem ff abo
    Ik voel namelijk een idee voor een verhaal opborrelen
    Dan kan ik een cover vragen als mijn idee is opgeborreld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    het eerste voorbeeld kan nog gebruikt worden voor een cover, idem als het derde voorbeeld.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik had je eens pb gestuurd over die tweede story? Werk je er nog aan of zou je er nog aan willen werken?(:


    And in that moment, we were infinite.

    -

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 20:44 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Werk jij eigenlijk nog aan de covers? :x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Story: Between Honour and Love.
    Het gaat over een man en een vrouw, beide legeraanvoerders en ze moeten het tegen elkaar opnemen. Maar dan worden ze verliefd op elkaar...
    Ik zou in mijn cover graag een plaatje willen van een blonde vrouw van ergens in de twintig, een zwartharige man en een gevecht. Als je dat voor mij zou kunnen doen met een wat donkere sfeer ben ik je ontzettend dankbaar! <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Negligible schreef:
    Werk jij eigenlijk nog aan de covers? :x


    er staat in de beginpost dat je geduld moet hebben. Want ik steek er toch mijn tijd in en aangezien er veel word aangevraagd, kan het best een tijdje duren.
    Kan iedereen trouwens nog eens een bericht sturen, met een bondige uitleg, zodat ik niet van iedereen 5 mails krijg met extra uitleg? Want het is een zooitje in mijn inbox.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 20:16 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    (...)

    er staat in de beginpost dat je geduld moet hebben. Want ik steek er toch mijn tijd in en aangezien er veel word aangevraagd, kan het best een tijdje duren.
    Kan iedereen trouwens nog eens een bericht sturen, met een bondige uitleg, zodat ik niet van iedereen 5 mails krijg met extra uitleg? Want het is een zooitje in mijn inbox.


    moet ik dat ook doen of was die van mij duidelijk? :Y)
    (Die van Caleb Uriel Galen die de 24ste klaar moet zijn... (cat))


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja liefst iedereen. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    (...)

    er staat in de beginpost dat je geduld moet hebben. Want ik steek er toch mijn tijd in en aangezien er veel word aangevraagd, kan het best een tijdje duren.
    Kan iedereen trouwens nog eens een bericht sturen, met een bondige uitleg, zodat ik niet van iedereen 5 mails krijg met extra uitleg? Want het is een zooitje in mijn inbox.

    Oké, I'm very sorry! Heb ik waarschijnlijk over gelezen ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    maakt niet uit hoor. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    wow, ze zijn echt heeeel mooi!
    jammer dat ik nu geen cover nodig heb :(


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Hoi, ik wil een cover
    Er hoeft geen titel op
    Ik wil het liefst iets met een donker bos en een masker -het is iets met een bal-
    Het is voor school.
    Als je dit zo snel mogelijk zou willen doen, dan heel erg bedankt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis