• Hoi hoi!

    Ik heb een puntje waar ik me soms aan erger. Als ik een dag niet online ben geweest op Quizlet, heb ik vaak echt wel 9 tot 15 pb's. Ik kan ze dan wel allemaal in één keer verwijderen, en dat is erg handig, maar ik wil wel zien wat ik verwijder.
    ''Een nieuwe reactie op het forum'' Ja, welke dan, en vind ik dat belangrijk? Daardoor kom ik meestal terecht bij veel aanklikken en dan steeds de pagina herladen om weer terug in mijn inbox te komen. Dat kost tijd en is best wel irritant.
    Daarom dacht ik, kan er geen knopje komen waardoor je gewoon bij je volgende pb'tje kan komen? Zo'n pijltje van omhoog of omlaag zodat je niet steeds terug hoeft naar je inbox om naar de volgende pb te gaan. Mijn mail (hotmail) heeft dat, ik druk op het pijltje ''omhoog'' en ik kom in mijn volgende mail. Ik vind dat enorm handig, en daarom vroeg ik me af of dat hier ook kon.
    Is het een goed idee, of echt helemaal onzin?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik weet vrij zeker dat dat al eerder is voorgesteld. Misschien staat het zelfs al op de suggestielijst voor Rutger?

    Ik ben in ieder geval voor. Dat lijkt me erg handig, ja. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het een goed idee ^^


    <3

    Als je het niet belangrijk vind, waarom zou je dan een abo erop nemen? :Y)
    Volgens mij is het wel vaker voorgesteld, maar de lijst met suggesties is zo enorm lang en Rutger heeft toch geen tijd waardoor het me altijd een beetje verspilde moeite lijkt om nog zulke suggesties te doen. Maar op zich een goed ding om te hebben, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Voor. :Y)
    Maar het staat ook al op de lijst voor Rutger. (klik) ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Needles schreef:
    Als je het niet belangrijk vind, waarom zou je dan een abo erop nemen? :Y)
    Volgens mij is het wel vaker voorgesteld, maar de lijst met suggesties is zo enorm lang en Rutger heeft toch geen tijd waardoor het me altijd een beetje verspilde moeite lijkt om nog zulke suggesties te doen. Maar op zich een goed ding om te hebben, denk ik.


    Ik krijg soms berichten van topics waar ik helemaal geen abo op genomen heb en die zo te zien helemaal op hun eentje in m'n abo-lijst terecht gekomen zijn. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    Voor. :Y)
    Maar het staat ook al op de lijst voor Rutger. (klik) ^^



    Was het toch al wel een keer eerder voorgesteld?
    Ik dacht echt dat ik had gezien dat het er nog niet was :')

    Needles schreef:
    Als je het niet belangrijk vind, waarom zou je dan een abo erop nemen? :Y)


    Omdat ik wel aan het topic herinnerd wil worden. Ofzo. Als ik een hele dag niet online be geweest, interesseren me heel andere dingen dan als ik al een uur online ben. Daarom neem ik er dan wel een abo op. Maaaar dat heeft hier niet echt iets mee te maken :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)

    Omdat ik wel aan het topic herinnerd wil worden. Ofzo. Als ik een hele dag niet online be geweest, interesseren me heel andere dingen dan als ik al een uur online ben. Daarom neem ik er dan wel een abo op. Maaaar dat heeft hier niet echt iets mee te maken :')

    Ja, het is al eens voorgesteld, maar het is er helaas nog niet. Maar ik denk wel dat dit een suggestie is die redelijk snel geïnstalleerd kan worden en dus ook grotere kans heeft om er eerder door te komen. =)
    Maar ik kan er natuurlijk geen tijd op plakken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja, het is al eens voorgesteld, maar het is er helaas nog niet. Maar ik denk wel dat dit een suggestie is die redelijk snel geïnstalleerd kan worden en dus ook grotere kans heeft om er eerder door te komen. =)
    Maar ik kan er natuurlijk geen tijd op plakken.


    Oeh fijn ^^
    Haha niet erg hoor :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ga dan een slotje zetten op dit topic. Als het doorgevoerd wordt, merk je het vanzelf wel! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury