• Ik was bij mijn oom, daar waren ook mijn nichtjes en neefje. We liepen dus zo in het winkelcentrum daar. De rest wilde naar huis maar ik en één van mijn nichtjes, die al wel veertien is, Nichtje klinkt zo klein. bleven daar nog even winkelen. Maar oke, we liepen dus met z'n tweeën in het winkelcentrum. Zij begon te vertellen dat het uit is tussen haar en d'r vriendje. Toen gingen we over naar het onderwerp dat zij dus zeg maar zo'n huppel is en naar Flinty's gaat. Flinty's is een jongerencentrum waar bijna alleen maar van die alternatieve mensen komen. Ging ze daarna heel vrolijk vertellen dat ze bevriend is met heel veel van dat soort mensen. Ik denk zo van 'dat is niet zo heel raar.' Begon ze daarna te vertellen dat ze Avenged Sevenfold luisterd. Ik stond daar echt van 'like wtf.. AWESOME!' Ik vroeg of ze ook die band kende en of ze dan ook naar het concert van Black Veil Brides ging. Zei ze dat ze wel wilde maar niet wist of ze mocht.
    Daarna nog een heel gesprek over haar muzieksmaak, en over Flinty's. Ik vroeg of ik vrijdag mee mag naar Flinty's en toen mag ik mee. *O*

    En om het nog een beetje nuttig te houden, hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? :'3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wat is daar zo bijzonder aan? :'D
    Ik zie er ook niet als een emo/alto uit, maar ik luister ook metal en screamo en al die andere muziek. [: Wil er alleen niet meer zo uitzien.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Wat is daar zo bijzonder aan? :'D
    Ik zie er ook niet als een emo/alto uit, maar ik luister ook metal en screamo en al die andere muziek. [: Wil er alleen niet meer zo uitzien.

    Omdat je van haar gewoon verwacht dat ze top 40 luisterd. En omdat ze vroeger, nog niet eens zo lang geleden, alleen maar dat luisterde.
    En ze kleed zich als zo'n huppel :'D
    Dat is er bijzonder aan. (bloos)
    En ik dacht, laat ik eens een vrolijk topic openen :3

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 20:03 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nou mensen verwachten van mij ook niet dat ik metal en alles luister (bloos) Vind ik alleen maar leuk.


    -

    Ik won met een wedsrijd van mijn nicht. :Y)

    Een meisje uit mijn klas luister metal, terwijl zij ook echt een huppel is. Dus toen ik dat zag staan, ja ik heb een soort van super kansloos vriendenboekje in mijn agenda, zat ik echt even wtf te kijken, maar de rest heeft ze sirieus ingevult, dus ik denk dat ook wel.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    WillyWonka schreef:
    Een meisje uit mijn klas luister metal, terwijl zij ook echt een huppel is. Dus toen ik dat zag staan, ja ik heb een soort van super kansloos vriendenboekje in mijn agenda, zat ik echt even wtf te kijken, maar de rest heeft ze sirieus ingevult, dus ik denk dat ook wel.

    Best wel awesome als je zoiets meemaakt :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Genius schreef:
    Nou mensen verwachten van mij ook niet dat ik metal en alles luister (bloos) Vind ik alleen maar leuk.


    Alis volat propriis.

    Mijn beste vriendin bleek Paramore leuk te vinden, die zag ik ook niet aankomen (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mensen kijken bij mij ook altijd raar als ze horen dat ik naar Graspop ga :Y)


    Never run out of reasons to smile...