• Members of the WAG-gang

    Cinematic - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Puyol - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Bloomsbury - Elena - WAG van David Villa.
    Antwerpen - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Rapturous - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Evanesco - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Constitution - Anne - WAG van Christian Eriksen.



    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 19:39 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Saaaaaaaaaaaaaai


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het is wel interessant maar het zit allemaal zo ingewikkeld in elkaar dus ik moet alles googlen en dan weer kijken wat betrouwbaar is en wat dan weer niet betrouwbaar is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat een werk D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb al anderhalf kantje vol geschreven en dan heb ik al bijna een kantje typwerk op mijn andere laptop.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben zo slecht bezig vandaag. De eerste paar weken op school gingen zó goed. En nu BAM haha. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Arg ik kan weer iets niet vinden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lieve schatjes,

    Ik kom juist snel iets zeggen. De komende week + volgende week zit ik helemaal vol aan toetsen taken en van alles en nog wat, dat ik nog niet eens een flauw idee heb of ik het allemaal wel klaar kan krijgen in die weinge tijd. Dat betekent dat ik hier vast en zeker niet ga kunnen geraken. Want de weinige tijd die over is zal al een gaan naar snel een paar hoofdstukjes of zelfs gewoon is even ademhalen. Ik zit nu odertussen ook te leren en ga daarna mijn werkstukken maken. Misschien kom ik daarna heel even. Nu even conctreet. Ik vond het al evrschrikklijk dat ik de 2de/3de week school me al niet meer kon laten zien door school en nu schiet er helemaal geen tijd mee rover. Ik vind dat zelf ook heel erg want ik ben hier echt zo rgaag. Maar toch ga ik met spijt moeten zeggen dat je mij hier 2 weken niet moet verwachten op ms een snelle hoi na. Het spijt me heel erg en ik mis jullie allemaal. Hou van jullie allemaal. En nu ga ik maar weer leren. Bye. Love you all <3


    Tears are words the heart can't say.

    Ik snap je helemaal Nikki. Ik heb dat zelf ook maar ik heb het voor elkaar gekregen om nu 1 dag voor te lopen op mijn planning. Totdat mijn boek binnenkomt dat ik nog moet lezen in zijn geheel.
    Maar ik ga je missen & love you <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vorige week liep ik op alles voor, nu niet + ik ben ziek en ik zit morgen met een 8ste lesuur. Ik ga een dik feestje bouwen volgende week vrijdag want dan heb ik eens een dagje vrijaf.


    Tears are words the heart can't say.

    FIJN. ik ontdek huiswerk voor Juridische vaardigheden. Ipv ze dat in het competentieboek zetten-,- Nu loop ik weer achter op schema en moet ik wel hard door werken vanavond.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Laberinto schreef:
    Vorige week liep ik op alles voor, nu niet + ik ben ziek en ik zit morgen met een 8ste lesuur. Ik ga een dik feestje bouwen volgende week vrijdag want dan heb ik eens een dagje vrijaf.


    Ik mag geen enkele les missen en ik heb een keelontsteking en hoofdpijn. Gelukkig ben ik iedere vrijdag vrij. Als dat niet zo was dan zou ik nu echt dik achterlopen. Net 5 minuten geleden liep ik voor en nu boem niet meer want dan komt er weer werk tussen door gerend.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hha idd ik kan je even perfect volgen. En je volgt zelfs iets moeilijkers. Maar nu komt echt alles samen.


    Tears are words the heart can't say.

    Laberinto schreef:
    Hha idd ik kan je even perfect volgen. En je volgt zelfs iets moeilijkers. Maar nu komt echt alles samen.


    Echt he. Ik kan daar niet tegen. Werk ik keihard door en dan boem lig ik weer achter.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ook niet zeker als ik al wat gepland was en dan alles weer moett veranderd worden.


    Tears are words the heart can't say.

    Echt he, nu kan ik alles weer omgooien en loopt alles weer mis en daar raak ik gestrest van. Ik word ziek van stress en ik kan geen les missen dus kan ik niet ziek zijn. Dus raak ik nog meer in de stress. Echt zo'n cirkel waar ik de komende tijd niet meer uitkom.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.