• Hoi iedereen!
    Eerst maakte Dragneel de topics, maar ik heb hem overgenomen.



    Het land Berk heeft besloten alle tieners met paranormale gaven in een gekkenhuis te plaatsen. Volwassenen kunnen goed met hun gave omgaan, tieners niet. Daarom worden die naar een gekkenhuis gestuurd. Maar een heel stel tieners is het er niet mee eens. Ze vluchten de Fenixbossen in, waar ze elkaar tegenkomen. Ze maken een kamp en bouwen hutten voor steeds 2 personen. De regering wil ze niet gaan zoeken, de bossen bedekken namelijk het grootste deel van het land, en nog belangrijker: het zit vol met mysterieuze en zelfs mythologische dieren. De groep trekt zich daar echter niets van aan. Ze besluiten één grote, hechte groep te worden. Maar of dat altijd goed gaat, ik de vraag..


    Paranormaal mag alles zijn, aura's en geesten zien tot water besturen en teleporteren.


    Regels:

    ~Geen ruzie buiten het verhaal.
    ~Je mag niemand anders het bos uit of dood schrijven.
    ~Probeer niet één keer in de week (of minder) te posten. Zo zorg je ervoor dat anderen ook niet verder kunnen.
    ~Niemand kan ontsnappen uit het bos. Je kunt het proberen, maar dan lig je gelijk uit de RPG, aangezien de landmacht je dan vangt en je in een gekkenhuis stopt.
    ~Geen mens komt verder nog het bos in, behalve jullie --> Tenzij zo besloten
    ~Inschrijven kan altijd.
    ~Het is niet de bedoeling dat, als je wat laat bent met inspringen, je gelijk moet stoppen met de RPG. Je vraagt gewoon een samenvatting en je kunt zo meedoen.
    ~Als je OOC (Out Of Character) praat, doe dat dan tussen haakjes.
    ~ Alle 16+ dingen zijn toegestaan
    ~ GÉÉN One-Liners. Daar moeten we echt mee stoppen. Kun je echt niks verzinnen, schrijf dan over je omgeving ofzo, maar GÉÉN One-liners.


    Vul dit in om mee te doen:
    Naam + achternaam:
    Geboortedatum + leeftijd:
    Gave:
    Man/vrouw:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra [single/bezet, verleden, etc.]:
    Invullen bij het inschrijftopic.


    Personenlijst:

    ~Chiya Amorina Hoshi - Aura's & gedachten lezen door Randomness
    ~Nadia Stone - kan mensen pijn laten voelen door Kaien
    ~Brandon Ashton Lovegood - van uiterlijk veranderen & healen door DracoWeasly
    ~Miya Blake - iemand & omgeving bevriezen door x Desire
    ~Jade Sky Dion - dingen doen met energie door HurtedHeart
    ~Violet Deanna Green - kan herinneringen zien & beetje in toekomst kijken door RainbowDay
    ~Maya Cleve - praat met en beïnvloed de wind door thePineapple
    ~Mason Jaden Martin - teleporteren & humeur voelen en veranderen door Randomness Dragneel
    ~ Sarah Alexandra McPark - van gedaante veranderen & gedachten lezen door 4Everdeen
    ~ Sophia Moore - hypnotiseren met haar ogen door Sweetest
    ~ Louize Nuitpourtoujour - Lichaam van ziel scheiden, en zo rondlopen & Ziel binnenkomen van anderen & Geesten zien

    Over de Hutten:
    Je mag je eigen hut maken, of met toestemming in die van iemand anders wonen. Je mag dus zelf bepalen waar en hoe, etc.


    Ik maak de topics! Als het topic vol is en ik ben er niet heb ik waarschijnlijk al een nieuwe gemaakt, dat doe ik namelijk voor het topic vol zit, maar mochten er nou echt problemen zijn, wijs ik zelf iemand aan die de topics voor mij maakt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:27 ]


    Tijd voor koffie.

    {Laatste posts}

    annickemiek zei op 15 juni 2012 - 14:41:

    louize
    ik zweef weer in de duisternis. ik kan me niet bewegen. daar zitten de touwtjes te strak voor. opeens trok een hevige pijn me terug naar mijn lichaam. de touwtjes verslapte zich even maar stonden daarna meteen weer strak. ik kwam weer aan de oppervlakte en kon mijn lichaam nu goed voelen. ik schreeude het uit en ging overeind zitten.


    Nadia Stone

    Louize schreeuwde het uit en ging overeind zitten. Ik had me zo geconcentreerd dat ik niet op had gelet dat ze kon gaan schreeuwen. Geschrokken kroop ik een flink uit achteruit. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en ik keek naar Louize. Ik deed haar geen pijn meer. Het stopte gelijk toen ik naar achteren ging. 'Louize?' zei ik aarzelend.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 16:17 ]


    Tijd voor koffie.

    louize
    de touwtjes spanden zich helemaal aan en mijn geest werd weggemoffeld.
    de pijn was weg, ik tastte naar mijn rib, die was in orde. eindelijk ben ik vrij. ''louize?'' ik knipperde een paar keer met mijn ogen. ''sarah? nadia?'' ik keek sarah aan en daarna nadia. ondertussen bedekte de sneeuw alles met in dun laagje wit. ''ben je helemaal gek geworden?!'' krijsde ik opeens. ik rilde en ik stond op. ''jullie zijn niet goed bij je hoofd, mijn rib schijnbreken en er mee instemmen ook!'' ik keek ze woedend aan. ''of dachten jullie dan ik te zwak was om tegen die geest te vechten!''


    welkome to my garden of fantasy

    Nadia Stone

    'Sarah? Nadia?' zei Louize. Ze keek eerst Sarah aan en toen naar mij. 'Ben je helemaal gek geworden?!' krijste ze opeens. Ze stond op en ik zag dat ze rilde. 'jullie zijn niet goed bij je hoofd, mijn rib schijnbreken en er mee instemmen ook! of dachten jullie dan ik te zwak was om tegen die geest te vechten!' ging ze verder. Ze keek ons woedend aan. Ik zuchtte. 'Graag gedaan hoor Louize,' mompelde ik en stond op. 'Zal je nog eens helpen,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    louize
    ''ja nou, doe dat! de volgende keer vermoord ik je'' en ik stamte naar mijn boomhut. daar stak ik een vuurtje aan en ging verkleumd met een dierenvel om mij heen zitten. en die verdomde boomhut ook. ik maak later wel een andere hut. op de grond, het lieft in de grond. en zo viel ik in slaap, de touwtjes nog steeds strak houdend.


    welkome to my garden of fantasy

    Sarah Alexandra Mcpark
    Ik zucht. Ze wist natuurlijk niet hoe het was om iemand gillend op de grond te zien liggen (of wel?), niet eens wetend wat er precies aan de hand was. De eerste oplossing die dan komt, is voor dat moment de enige en de beste, als ze maar wakker wordt erdoor. Maargoed, door dit gedoe was ze wel wakker. Ik zucht een keer, en merk ineens hoe vermoeid ik ben, de laatste tijd heb ik slecht geslapen. Ik wrijf in mijn ogen, en knoop een knoopje van de cape/jas die ik om heb dicht. Het zwijnenvel is inmiddels mijn lievelingsvel geworden. Hij is dik behaard en ik warm. Louize is naar haar hut gestampt, en ik kijk naar Nadia, wat zou ik moeten zeggen?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Nadia Stone

    Louize was weg en het begon koud te worden. Ik keek eventjes naar Sarah. Zal ik weggaan? Ik heb eigenlijk al een regel gebroken in principe.. Ik zuchtte lichtjes en rekte mijzelf eventjes uit. 'Ik denk dat ik dan maar weg moet?' zei ik en ik glimlachte zwakjes. 'Regel gebroken,' verduidelijkte ik nog eventjes. Ik keek eventjes om mij heen en begon toen te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Alexandra McPark
    "Regel gebroken," verteld Nadia. Ze kijkt rond, maar loopt weg. Ik loop naar het meer toe. Het is eigenlijk te koud om te zwemmen nu. Maar dan echt té koud, niet fris of redelijk koud, maar al bijna bevroren. De herfst is al bijna afgelopen, en nu sneeuwt het al. Van de visvangst zullen we het deze winter niet krijgen. Ik loop naar het bos, en loop verder tot ik een dikke boom zie. Ik heb brandhout nodig. Ik pak mijn steen, en begin takken af te snijden.


    Tijd voor koffie.

    louize
    langzaam laat iemand me in slaap vallen. en de touwtjes verdwijnen. eindelijk kreeg mijn geest wat bewegings ruimte. als ik nou naar buiten kon komen... ik ging weer buiten mijn lichaam, maar opeens botste ik tegen een muur. ik zat gevangen! nu raakte ik helemaal in paniek. ik sloeg om me heen en opeens raakte ik iets. ik kwam schuchter dichterbij en zag dat het een baby was. de baby was heel klein en was in slaap. toch zag je de wanhopigheid in zijn gezicht. ik nam het trieste ding in mijn armen en hield het tegen mij aan. nu had ik iets om hoop te geven. en hoop van te krijgen.


    welkome to my garden of fantasy

    [1) Hoe kan ik nu erop reageren op jullie xd
    2) Is die baby echt of een geest?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Alexandra McPark
    Ik pak het hout bij elkaar, en til de stapel (een behoorlijke stapel) en loop licht achterover leunend naar mijn hut. Ik leg de stapel hout onder mijn platform, zodat het niet veel ruimte inneemt, en leg wat hout in mijn vuurplek. Het is ijskoud, en ik steek het aan. Ik heb geen honger, wat raar is. Ik heb de hele dag niet gegeten, en aangezien het zo koud is moet ik juist veel eten. Eigenlijk ben ik alleen maar moe. Hoewel ik weet dat het slecht is, negeer ik de restjes vlees, rol op me op in mijn bed en geef me over aan mijn vermoeidheid.


    Tijd voor koffie.

    {I know, ik heb ook gewoon een stukje geschreven over Sarah alleen ;P}


    Tijd voor koffie.

    Gabumon schreef:
    [1) Hoe kan ik nu erop reageren op jullie xd
    2) Is die baby echt of een geest?]


    {1 zoek een slaapplek of iets anders of zo
    2 die zit als geest in mijn geest}

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 17:32 ]


    welkome to my garden of fantasy

    [Ok]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {zullen we doen dat het alvast de volgende morgen is?}


    welkome to my garden of fantasy

    {Ok, mijn personage slaapt nu toch}


    Tijd voor koffie.