• Ik had vandaag mijn eerste les Engels. Onze lerares komt uit Nieuw-Zeeland, en spreekt dus maar een klein beetje Nederlands.
    Toen we binnenkwamen begon ze zo van; 'Jaa, stel maar vragen wat je van me wilt weten, je moet nieuwsgierig zijn' maar dan in het engels :W
    Toen vroeg iemand; 'What's your name?'
    Zegt ze; 'Julie Bytheway'
    Dus ik denken dat ze zoiets zegt van: 'Julie, trouwens'
    Maar nee, Bytheway is haar achternaam :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Een van onze leraren heet Kwakman, en ik lach me daar altijd dood om. Ik weet nog hoe iedereen echt plat ging de eerste les, toen hij zich voorstelde. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Zo iemand bij ons heet: meneer de Pijper. Hij is nou mentor van een klas en ik heb zo'n vermoede dat ze hem de eerste dag vierkant hebben uitgelacht..Ik heb hem trouwens niet(A)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    LoL


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Draconifors schreef:
    Zo iemand bij ons heet: meneer de Pijper. Hij is nou mentor van een klas en ik heb zo'n vermoede dat ze hem de eerste dag vierkant hebben uitgelacht..Ik heb hem trouwens niet(A)


    Ik ken er ook zo een, haha :')
    Mijn leraar VERZORGING heette mr. Pijpers. euh, oké... :3
    Verder niet. Wij hebben ongeveer 10 janssens ;D


    Destroy what destroys you.

    Wij hadden een mevrouw Nas.
    Ze werd nogal chagarijnig toen ik vroeg of haar dochter Anna heette :3

    Awesome!

    Ik had twee jaar geleden een Amerikaan voor bio en hij heette 'Piontek' en naar het schijnt is dat dus vrijdag in het Pools (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dat ze dat mogen aannemen iemand die amper nederlands kan..


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Bloomsbury schreef:
    (...)Kun je dat uitspreken? o.o
    haha eerst dachten wij echt; wat is dit voor naam ;o maar daarna lukt dat wel haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    C18 schreef:
    Epic.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb ook engels van haar!!!!!! op het montessori college twente, ze is zo grappig en houd heel erg van woorden. Haar lievelings woord in het nederlands is sjacherijnig.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Glameow schreef:
    Een van onze leraren heet Kwakman, en ik lach me daar altijd dood om. Ik weet nog hoe iedereen echt plat ging de eerste les, toen hij zich voorstelde. (:

    Familie van?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    haha, leuk ;DD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Sestican schreef:
    (...)
    Familie van?


    Nein, leider nicht. Dat zou wel vet zijn geweest. Maar hij heette Sjaak, dus wat dat betreft had hij best familie van Kees kunnen zijn. ;$


    Have you ever been alone in a crowded room?

    FilmReel schreef:
    Leuk, Bytheway als achternaam xD
    Ik zou dat ook gedacht hebben


    Firm believer of all that is magic

    C18 schreef:
    Epic.