• Hey hey,
    ik heb in de voorjaarsvakantie (long time ago :P) m'n duim tussen scharnieren van de deur gehad. Er komt, zoals altijd dan, een bloedblaar. Alleen mijn nagel is heel raar aan het doen. Hij maakt ''dubbele'' nagels, die los zitten van de andere nagel. Hier plaatjes even om het duidelijk te maken:


    (het gene wat ik omhoog hou is mijn nagel)

    Alleen ik moet er hele tijd verband om heen doen omdat hij anders overal achterhaakt en dat is heel pijnlijk (en het is geen gezicht dus verberg ik het met verband omdat mensen anders gaan gillen xD). Maar moet ik er mee naar de dokter? zelf ga ik niet snel naar de dokter maar ik loop er al een paar weken mee rond. Of zal ik gewoon afwachten? Hij zit aan één kant namelijk nog vast aan mijn huid en nagel en doet heel zeer als je het los wilt maken.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:41 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zou misschien wel handig zijn ja -_-'


    quidquid excusatio prandium pro

    Heftig, heftig. (nee, niet als in, heftig, maar anders. Dus ik vind het niet shockend, gewoon mijn manier van praten?)
    Ik zou wel even naar de dokter gaan inderdaad. Of heb je hem zelf al geprobeerd los te krijgen? (knippen of iets.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het ziet er best wel ranzig uit man.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Een bezoekje aan de dokter lijkt me wel handig, tenzij je het er gewoon afknipt..


    The odds are néver in our favor.

    Creepy. Ik zou 'm toch mar op een of andere manier losmaken, en anders naar de dokter ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat wordt dus je duim laten afzetten*O*

    Ik zou inderdaad naar de dokter gaan:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik weet het het ziet er heel ranzig uit, en het voelt ook heel ranzig :P Het licht maakt het nog ranziger. Dat knippen is wel een goed idee, daar zijn nagelschaartjes immers voor xD
    Ga ik even proberen.
    Die oranje vage vlekjes of zo zijn bultjes er in, ik weet het is echt ranzig -.-
    Anders ga ik gewoon naar de dokter :P

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 21:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ga toch gewoon naar de dokter.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Plots vind ik mijn gebroken duimnagel wat minder erg o.o


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Plots vind ik mijn gebroken duimnagel wat minder erg o.o


    Volgens mij heb je een trend geset (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wist dat ik niet had moeten klikken. I'm such a failure.
    Ik had dat ook in een ver verleden en liet het gewoon zo. Na verloop van tijd kun je die oude duimnagel eraf halen als de nagel eronder wat gegroeid is :].


    No growth of the heart is ever a waste

    haha, gebroken is erger lijkt me 0_0
    Knippen ging niet echt :P Als ik er in knip gaat het heen en weer :o en het wil niet geknipt. Ik ga, zoals velen van jullie zeggen wel gewoon naar de dokter. Nu mmijn moeder zover krijgen dat ze het goed vind dat ik er mee naar de dokter ga .^.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ASDFGHJKL D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Nee, dan hoef je echt niet naar de dokter. Dat heb ik zo vaak. Ik zit op hockey, dus ik krijg regelmatig een bal tegen mijn tenen. Mijn middelteen is nu al jaren dat aan het doen, hij groeit dubbel. Is helemaal niks ernstigs.

    Hier hoef je echt niet mee naar de dokter.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zerefu schreef:
    Ik wist dat ik niet had moeten klikken. I'm such a failure.
    Ik had dat ook in een ver verleden en liet het gewoon zo. Na verloop van tijd kun je die oude duimnagel eraf halen als de nagel eronder wat gegroeid is :].


    Dat stelden mensen in mijn omgeving ook voor :P Alleen bij mij is het irritant omdat alles er achter blijft haken, óók het verband wat ik er om heen doe xD
    (i am not so smart xD). Dus wordt ik er gek van en ik wil er van af, ben nogal ongeduldig. maarja misschien moet ik dat ook wel doen ja...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel