• Ik begin bijna aan mijn eerste academiejaar, dus ben ik al sinds vorig weekend een zenuwpees.
    Ik kom helemaal alleen in een nieuwe groep als buitenbeentje dat zich nogal exentriek kleedt. Ik ben bang dat niemand me zal mogen, zoals ze de vorige 6 jaar ook hebben gedaan.
    Nu zit ik met twee vragen aan jullie:
    Vrijdag is het introductiedag en aangezien ik Duits-Engels ga studeren, dacht ik eraan om één van mijn Berlijnse T-shirts aan te doen. Maar is dat een goed idee? Is dat niet onozel om een eventueel gespreksonderwerp op je T-shirt te hebben staan?
    En de eerste les is maandag en ik heb een T-shirt met 'Oh Shit, it's monday!' op, maar is humor wel een goed idee?
    Normaal trek ik me geen zak aan van wat mensen van mijn kleding vinden, maar dat is omdat ze me toch al kennen en ze me toch al niet mogen. Maar ik wil eindelijk eens weten hoe het is om in een groep te zitten waarbij mensen eigenlijk tegen me praten zonder me uit te schelden of belachelijk te willen maken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oh, ik heb vrijdag ook introductiedag :-)
    En weetje, tsja, je draagt wat je zelf wilt. Ik zou gewoon niet té overdreven gaan op de eerste dag, gewoon wat jij voor jezelf als normaal ziet, want op de een of andere manier wil je de mensen ook niet "afschrikken'. Als iemand je echt aardig vindt, maakt het voor hem/haar niet uit wat je draagt.

    Ik heb het persoonlijk niet echt op dat soort shirts, tenzij ze echt mooi zitten.
    Maar ik denk datdie van oh shit, it's monday het wel goed gaat doen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Renegade schreef:
    Oh, ik heb vrijdag ook introductiedag :-)
    En weetje, tsja, je draagt wat je zelf wilt. Ik zou gewoon niet té overdreven gaan op de eerste dag, gewoon wat jij voor jezelf als normaal ziet, want op de een of andere manier wil je de mensen ook niet "afschrikken'. Als iemand je echt aardig vindt, maakt het voor hem/haar niet uit wat je draagt.

    Inderdaad, niet al te overdreven.
    Ik denk dat een Berlijk-shirt wel redelijk neutraal is, als hij niet 'te' is, zeg maar.
    'Oh Shit, it's monday!' noga af van de mensen, denk ik. Ik zou het echt humor vinden (positief dus), maar andere mensen denken daar misschien anders over. Misschien kun je daar voor de zekerheid nog even mee wachten tot je ze echt kennen, zeg maar?
    Gosh, wat ben ik weer duidelijk.


    Felix

    Ik denk dat ze beide geen succes hebben, trek gewoon wat basics' aan


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bloomsbury schreef:
    Ik denk dat ze beide geen succes hebben, trek gewoon wat basics' aan


    comfort in c h a o s

    Doe gewoon wat leuks aan en chiiill (:
    en anders kleed je je lekker zoals jij wil; en ga je gewoon sociaal zitten doen,
    dan beoordelen mensen je niet meer op je uiterlijk maar op je innerlijk.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Bloomsbury schreef:
    Ik denk dat ze beide geen succes hebben, trek gewoon wat basics' aan


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bloomsbury schreef:
    Ik denk dat ze beide geen succes hebben, trek gewoon wat basics' aan


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Als je dit soort kleding vaak draagt, zo ik daar persoonlijk meteen mee beginnen, zodat ze er alvast aan kunnen wennen en gelijk deze kant van jou zien. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kleed je gewoon zoals je bent.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou gewoon aantrekken wat je normaal ook zou dragen. (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bloomsbury schreef:
    Ik denk dat ze beide geen succes hebben, trek gewoon wat basics' aan


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Weet je wat ik denk? Op je academiejaar, zullen mensen zitten die dezelfde richting leuk vinden als jij (denk ik, ik weet niet hoe dat in Beglië zit) -dus misschien delen ze ook wel andere interesses met je, zoals jouw kledingkeuze. Ik zou je in ieder geval níet anders voor doen dan je bent, misschien word je dan wel aardig gevonden door "verkeerde personen." If you get me with that. Kleed je gewoon zoals jij je gemakkelijk voelt.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.