• Ik snap er dus echt helemaal niets van. Ik kan dus weer al mijn geïnstalleerde apps niet aanklikken. Ik heb echt mijn hele Ipod al opnieuw geïnstalleerd, alleen nu, een dag nadat ik dat gedaan heb, doet 'ie het gewoon weer niet. Er zit wel regelmaat in trouwens, bijna iedere keer als ik mijn Ipod verbind met Itunes heb ik dat probleem weer. Maar ik heb echt geen idee hoe ik dat nu dus weer goed krijg + ik weet ook niet hoe ik het moet voorkomen...

    Heeft iemand suggesties?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    iTunes opnieuw downloaden?
    Geen idee :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmm.. zoiets ga ik pas doen als ik echt ten einde raad ben aangezien daar al mijn muziek in staat en die me echt heilig is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je kan al je muziek weer op je pc zetten mbv Sharepod (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je apps niet aan kunnen klikken? Dat heb ik ook wel eens, als ik weer eens te snel wil :') Alleen is het bij mij zo dat ik dan gewoon even moet wachten en dan lukt het weer..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Heb je jailbreak? Anders zou ik het wel snappen..

    Nee, ik heb geen jailbreak.. En het wachten werlt ook niet, hij werkt nog steeds niet :/


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    naja wat je uiteindelijk kunt doen is naar een lokaal verkooppunt gaan en hun de ipod laten opsturen naar apple zodat die er naar kijken en hem repareren kan alleen soms best prijzig worden :/ of hij moet nog binnen de garantie vallen..


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Heb je er nog garantie op? Zo ja, ga terug naar de winkel en laat hem opsturen ofzo. Zo nee, ken je misschien iemand die handig is met elektronica? Dan zou ik het aan hem/haar vragen, of misschien bij een elektronica-winkel?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Heb je er nog garantie op? Zo ja, ga terug naar de winkel en laat hem opsturen ofzo. Zo nee, ken je misschien iemand die handig is met elektronica? Dan zou ik het aan hem/haar vragen, of misschien bij een elektronica-winkel?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ja, ik ga dat dan denk ik maar even doen. Gewoon even terug naar de Mediamarkt, waar ik hem vandaan heb... :/


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.