• Ik zoek nummers met een goede drop. En dan heb ik het over (filthy) dubstep, drumstep of drum 'n bass. Voor mensen die niet weten wat een goede drop is; het valt het best te vergelijken met exploding brains.




    En als iemand nog vette remixes zoals deze weet, you're very welcome (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.


    all I want is the taste that your lips allow

    Zoek Bare Noize, Bar9, nouja, Skrillex ken je al, en um, de oude shit van Nero, en gewoon een paar random mixjes op Youtube.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Netsky schreef:

    Ondanks dat 'ie facking vet is (logisch, bijna alles van UKF is awesome), heeft ie niet echt een drop ^^ Maar wel thanx voor de tip :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Basturdo schreef:
    Zoek Bare Noize, Bar9, nouja, Skrillex ken je al, en um, de oude shit van Nero, en gewoon een paar random mixjes op Youtube.

    Ik heb toevallig gisteren nog van die artiesten een playlist gekregen van een vriend van mij :-P Zijn ook heel goed idd


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Stonem schreef:

    Brb, even mijn hoofd halen aan de andere kant van de kamer. Die vloog er zojuist af. Dat was net een transformers mug ofzo :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Anders moet je even wat nummers van 't album: 'This is dubstep 2011' luisteren. Niet allemaal met een goede drop, maar er zitten wel een heleboel met tussen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Brb, even mijn hoofd halen aan de andere kant van de kamer. Die vloog er zojuist af. Dat was net een transformers mug ofzo :'D

    Hahahaha :'D
    Ik vind 'em wel awesome.
    En jij wou bass hahaha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.






    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Stonem schreef:
    (...)
    Hahahaha :'D
    Ik vind 'em wel awesome.
    En jij wou bass hahaha (krul)

    Hij is ook niet slecht, maar wel eh.. Space :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.







    Here you go (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik weet niet of dit nummer heel bekend is in dubstep ofzo, maar deze had ik laatst van een vriend gekregen.


    it's so empty living behind these castle walls



    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.