• Vandaag vroeg ik na de les aan een leerkracht van mij: "Meneer, heeft u een zoon die Xavier heet?" "Nee. Waarom Xavier? Ofja, ik denk dat ik die ken..." "Mevrouw -achternaam- heeft een zoon die Xavier -die leerkracht waar ik het aan vroeg zijn achternaam- heet." "Dus jij denkt dat ik met haar *doet teken met zijn hand om seks aan te duiden*?" "Het zou kunnen." "Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!"

    Haha, hij was echt geschokeerd. Lol. En ergens begrijp ik het best wel: zo'n lelijk kreng... (':

    Blijkt hij geen kindjes te hebben omdat hij, als hij mijn klas ziet, geen kinderen wil. Ging hij zeggen dat het verschrikkelijk moet zijn om zo'n 20 kinderen in huis te hebben. Maar je gaat toch geen 20 kindjes krijgen? (krul) Dus zei ik: "Twee is toch ook genoeg?" En dan was hij best wel schaakmat gezet en wist hij niet meer wat zeggen :')

    Volgens mij durft hij gewoon niet toegeven dat hij gay is en/of nog bij zijn ouders woont. BAM.

    -hij is 41


    (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 19:16 ]


    Only losers can act the way you do

    Hahahhaa, fail ;d

    HAHHAHAHHA


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Haha, omg. Ik zie je al bij de leraar x'D Ik zou als lerares ook best geschokeerd zijn x'D
    Mijn wiskunde leraar woont ook nog bij zijn ouders, maar die is daar heel open bij en zegt dat het veel makkelijker is dan op jezelf wonen x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik snap het niet? :')


    -

    Hahahaha!


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    xD whahahaha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Genius schreef:
    Ik snap het niet? :')
    Er valt niets aan te snappen. Ik vond het gewoon grappig dat hij zo geschokeerd was dat ik het mogelijk achtte dat hij met een andere leerkracht een kind had.


    Only losers can act the way you do

    Fail (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik snap het onderste gesprek niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    StillFly schreef:
    Hahahhaa, fail ;d


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Qlimax schreef:
    Ik snap het onderste gesprek niet.
    Ik vroeg of hij eigenlijk wel kinderen had. Toen zei hij dat het een nachtmerrie moet zijn om mijn klas als zijn kinderen te hebben, om zo'n drukte in huis te hebben. Maar je gaat toch geen 20 kinderen krijgen? (krul)

    Daarom vroeg ik: "Twee is toch genoeg?" En dan wist hij niet meer wat zeggen en nu denk ik dat het gewoon allemaal uitvluchten waren om niet te moeten toegeven dat hij niet gay is en/of nog bij zijn ouders woont. :Y)


    Only losers can act the way you do