• Members of the WAG-gang
    Cinematic - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Puyol - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Bloomsbury - Elena - WAG van David Villa.
    Antwerpen - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Rapturous - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Evanesco- Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Constitution - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.


    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:01 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Nog niet. Wss pas als mama zeg dat ik niet mag.


    Hope goes lost but never dies.

    GRMFL, ik was vandaag zo vrolijk en nu ben ik zo ontzettend pissig! Ze hebben mijn goede humeur en leuke dag verpest. Lulhoofden!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn humeur was zoiezo al verpest.. Maar ik ga mijn folders doen dan kan ik mijn gedachtes wegzetten. Doei lieverds (wedding)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nou serieus ik ben echt boos nu, en mama laat me nooit gaan dus dan ga ik dus wel echt huilen. FUCKING MANAGEMENT IK BEN FOCKED UP BOOS.


    Hope goes lost but never dies.

    Doeg Esther <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OMFG KUTMENSEN! Nu kan ik het helemaal vergeten want dan zou ik al 's morgens moeten evrtrekken. Waarom komen ze nie tin een facking kutweekend! Buh ik ben ecgt kwaad en verdrietig nu. Ik heb echt even ahat aan alles nu.


    Tears are words the heart can't say.

    Okee ik ga het nu vragen..... wish me luck.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wou dat morgen 2012 startte want dit verpest dit jaar nog maar eens meer. Ik ga mijn ahar wassen en mijn vrienden evrwittigen dat ik morgen niet te genieten zal zijn.


    Tears are words the heart can't say.

    ik moet het niet eens rvagen. Ik ben uit om 12 uur dus ik ben meer om 4 uur in nederland. dusja. Dat heeft zijn nut niet. Fucking management. Ik kan echt ieman heel hard slaan nu.


    Tears are words the heart can't say.

    ik moet het niet eens rvagen. Ik ben uit om 12 uur dus ik ben meer om 4 uur in nederland. dusja. Dat heeft zijn nut niet. Fucking management. Ik kan echt ieman heel hard slaan nu.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik kan gaan en ik ga ook als ik mag. Dan sla ik ze helemaal dood omdat ze mijn vrienden pijn hebben gedaan. Serieus, wie aan mensen komt die belangrijk zijn (zoals jullie) die heeft geen leven over het algemeen! Hebben zij even geluk dat ze maar een dagje in NL zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga even huilen en haar wassen. Dankjewel 1D want je hebt er zonet voor gzorgd dat mijn omgeving voor een goeie 2 weken een chargijnige Nikki heeft.


    Tears are words the heart can't say.

    En een woeste Anne! Ik ben echt op oorlogspad nu!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als er iemand waagt mij nu iets evrkeerd te lappen wel dan gaan mensen mijv oor het eerst eens kwaad zien worden.


    Tears are words the heart can't say.

    En nu wordt ik bedolven onder hoofdstukken met OMG ZE KOMEN.
    (huil)


    Tears are words the heart can't say.