• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:00 ]

    Dan ben je wel héél zielig bezig.
    Ik zou mijn kleren ook terugstelen als ik de kans kreeg.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik zou het ook terugnemen hoor, het is tenslotte van jou
    heb ik ook eens gehad met mijn jas op school, het was toen wel iemand die ik niet kende

    Pariah schreef:
    Dan ben je wel héél zielig bezig.
    Ik zou mijn kleren ook terugstelen als ik de kans kreeg.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou het haar toch zeggen. Want ja, zoiets doe je toch niet? MAar ja, heb je naar mijn mening goed gedaan.

    Het is wel heel triest als je van je vrienden steelt. Ik zou dat echt niet pikken :'). Dat soort mensen zouden nooit mijn vrienden kunnen zijn. Ik zou me helemaal niet triest voelen als ik jou was, het was toch van jou?


    i put the fun in funeral

    Ik zou haar een godsgenakend harde klap in haar face geven, alles weer meenemen en geld eisen. (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Misschien een stom idee, maar misschien moet je het haar zeggen. Dan kan je haar helpen. Want dit is niet goed. Nu is het nog van jullie, maar dadelijk is het in een winkel en als ze dan betrapt word heeft ze een groter probleem.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pariah schreef:
    Dan ben je wel héél zielig bezig.
    Ik zou mijn kleren ook terugstelen als ik de kans kreeg.


    I'm a belieber.

    Technisch gezien was het van jou, en heb jij niets verkeerd gedaan. Maar ik zou toch eens een grondig woordje met haar praten hoor. Dit is echt niet normaal! Het zijn misschien maar kleine spulletjes die ze nu steelt (hoewel geld en kleren toch ook wel veel waarde hebben, soms) maar als je het rustig verder laat doen gaat het verder met GSM's, Ipod's, etc. En die dingen zijn wél duur.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Storytime schreef:
    Misschien een stom idee, maar misschien moet je het haar zeggen. Dan kan je haar helpen. Want dit is niet goed. Nu is het nog van jullie, maar dadelijk is het in een winkel en als ze dan betrapt word heeft ze een groter probleem.


    Dan is dat verdiend.

    Waarom terugstelen als je het ook kunt opeisen? I mean, het zijn jouw spullen dus er is geen reden je slecht te voelen wanneer je iets 'steelt' wat eigenlijk gewoon van jou is. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Snivellus schreef:
    Ik zou haar een godsgenakend harde klap in haar face geven, alles weer meenemen en geld eisen. (cat)

    Praat met haar.
    Woont ze nogal arm? Dat zou veel kunnen verklaren, of zo.


    Let the Night embrace you

    En je zegt er niks van? Zegt het niet tegen je ouders of haar ouders? C'mon, ze is zelfs strafbaar bezig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nephthys schreef:
    (...)

    Dan is dat verdiend.

    Ze kan ook die geestelijke ziekte hebben, dat je moet stelen(hoe heet die ziekte nou, het is net zo iets als een pyromaan) Daar kan ze dan niks aan doen. Je noemt haar een vriendin, je noemt je zelf een vriendin. Als je echt een vriendin bent, dan zeg je het en probeer je haar te helpen. Anders ben je zelf zielig bezig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall