• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.
    Nummer 10; Blub.
    11 & 12 komen vast nog x'D

Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

En ga zo maar door.

HAVE FUN :'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Odile - Goede vampier.

'Een machtsbeluste klootzak zijn is volgens mij de voornaamste voorwaarde om clanleider te worden,' hoor ik Lewis zeggen. Ik lach even. 'Ja, of trouwen met eentje,' voeg ik toe. Lewis is het er niet mee eens dat ik alleen ga. Dat viel te verwachten, bedenk ik me met een glimlachje.
    'Het komt allemaal goed. We komen er wel en als dat niet zo is; dan heb ik een fijne tijd gehad,' hoor ik hem fluisteren. Ik glimlach waterig en leg mijn kin op zijn schouder. Het lukt me alleen als ik op mijn tenen ga staan.
    Dan voel ik zijn handen onder mijn trui glippen, in een poging het kledingstuk uit te trekken. Ik grijns even en help hem dan. Met moeite in de wat krappe ruimte trek ik ook de rest van mijn kleding uit en gris de tube shampoo tevoorschijn. Zoals te verwachten zal mijn haar straks één grote ramp zijn, maar gelukkig heeft Odile een stijltang om die catastrofe nog enigszins in toom te houden. Als mijn haar onder de shampoo zit, haal ik de douchegel tevoorschijn en neem de schouders van Lewis onder handen, met een enorme plagerige grijns.
    'En als alles mislukt, is dit één van de laatste dagen samen.' Ik trek hem tegen me aan en plant een zoentje op zijn hals. 'Zullen we dan maar van de tijd die we hebben genieten?' vraag ik speels, terwijl een vinger via zijn ruggengraat naar beneden glijdt.

No growth of the heart is ever a waste

Odile - Goede vampier.

Zijn lippen op de mijne doen een rush van opwinding door mijn lichaam jagen. Steeds ruwer gaat hij te werk.
    'Hmm, Lewis,' fluister ik zacht, laat me tegen de koude muur aan vallen en trek hem tegen me aan. 'Net zoals toen,' zeg ik en begin hem weer te zoenen. Ik voel zijn hand zacht over mijn rug glijden, richting mijn kont. Een andere hand ondersteunt mijn kaak en laat een vinger zo nu en dan over mijn wang aaien. Ik pak hem bij zijn schouders vast - of doe er een poging toe met mijn kleine handen - en trek hem nog dichter tegen me aan.
    Na onze zoveelste zoen kijk ik hem in zijn donkergrijze ogen aan en streel zijn wang.
    'Ik wil je niet kwijt,' fluister ik. En ik kus hem in zijn hals als ik mijn handen om zijn middel laat glijden. Uitdagend glijdt een hand via zijn buik naar zijn navel en vervolgens nog verder naar beneden. Oh, wat vindt hij me op. Zeker nu ik me besef dat het binnen een paar dagen allemaal over kan zijn. Geniet ervan, Odile. Hij is de man waar je van houdt. Je bent de zijne en hij is de jouwe.
    Plagend laat ik mijn nagels rondom zijn gevoelige gebied spelen, zie de uitdrukking in zijn ogen naar lust veranderen, als dat al niet gebeurd was. Plagend ga ik achter hem staan terwijl mijn vingers heel zacht over zijn geslacht aaien. Ik bezaai zijn rug met trage kusjes, steeds meer naar boven, tot ik bij zijn oor uitkom.
    'Je vroeg me net of ik nu al nat was. Het antwoord is ja,' fluister ik ondeugend.

[ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 0:03 ]

Yue
    Als Quinten me toestemming geeft zijn tekeningen te bekijken maar geen aanstalten maakt zijn schetsen te pakken reik ik zelf naar zijn rugzak en haal het tekenblok er uit. Ik sla het blok open en begin te kijken. Af en toe staat er een klein stukje tekst in, in een ietwat rommelig, maar goed leesbaar handschrift, zoals dat van de meeste jongens, en verder enorm veel tekeningen, van de meest uiteenlopende dingen. In het begin zijn de tekeningen slechts een beetje droevig, maar naar mate ik verder blader worden ze steeds verdrietiger en beklemmender. Ook mooier, in sommige aspecten. Het is te zien dat Quinten veel oefening heeft gehad met tekenen, aangezien de schaduwen en structuren in zijn tekeningen steeds realistischer worden. Een van de laatste tekeningen is het portret van een meisje, dat afwezig opzij staart, met iets van angst in haar ogen. Er loopt een traan over haar wang. Aimée. De gelijkenis van het portret is zo treffend dat het me even doet slikken. Quinten en zij waren verliefd, of zo leek het in ieder geval, en hij heeft haar achter gelaten om ons te komen helpen. Heldhaftig en dom tegelijkertijd. Ik adem langzaam in, al heb ik de zuurstof die ik naar binnen zuig niet nodig om te overleven, en sla het boek dicht. Ik kijk glimlachend op naar Quinten. "Je kan goed tekenen, Quinten. Dit zijn mooie tekeningen."

Savoy
    Terwijl ik het bloed van mijn armen probeer te vegen met een punt van mijn t-shirt loop ik met Odile en een bewaker terug naar onze cel. Zodra we binnen stappen koers ik meteen op de badkamer af, maar als ik merk dat die bezet is zucht ik geërgerd en loop naar de slaapkamer waar ik mijn spullen heb gelegd. Ik ga op de rand van het bed zitten en kijk stil naar de muur. Ik heb nog steeds wat beurse plekken op mijn lichaam, maar de meeste sneden zijn al dicht waardoor ik in ieder geval niet nog meer bloed verlies. Als de badkamer zo meteen vrij is was ik het allemaal wel weg. Ik hoop alleen dat ik niet nog een keer die verdomde kooi in moet. Het was namelijk alles behalve plezierig, en de mogelijkheid van een herhaling spreekt me absoluut niet aan.

Quinten
    Ik zie dat Yue mijn schetsboek pakt en erin begint te bladeren. Als laatste blijft ze hangen op de tekening van Aimée. Het is mijn best gelukte portret. als ik aan haat terug denk, denk ik aan de mooie dingen hier met haar.
    "Je kan goed tekenen, Quinten. Dit zijn mooie tekeningen." ik bloos een beetje en weet toch antwoord te geven ondanks de brok in mijn keel van de gedachten aan Aimée.
    "Dankja," een beter antwoord heb ik niet. Wat kun je ook zeggen. Ik trek mijn benen op de bank en leg mijn hoofd op mijn knie. Volgens mij hebben Lewis en Odlile het gezellig samen.

Do it scared, but do it anyway.

Odile - Goede vampier.

Zie ik dat nou goed? Een onheilspellende grijns vormt zich rondom mijn lippen.
    'Schatje, volgens mij begin je een beetje te blozen,' wrijf ik het er nogmaals in.
    Ik word echter meteen het zwijgen opgelegd door zijn lippen die zich op de mijne planten. Ik leg de armen om hem heen en trek hem nog dichter naar me toe. Ja, just like old times. Ik sluit de ogen van puur genot als hij vervolgens zijn lippen langs mijn nek, naar mijn borst laat glijden. Ik bijt op mijn lip om niet hier en nu verdachte geluiden te maken.
    'Lewis,' fluister ik smekend terwijl mijn lijf rilt. Oh god, wat heb ik hem gemist. Zijn geur, zijn ogen en zijn lichaam. Tevreden en helemaal opgaand in het moment zet ik mijn nagels in zijn rug. Mijn been wikkelt zich om de zijne heen. Op de achtergrond hoor ik vage geluiden van Quinten, Yue en geklop op de deur. Wacht. Geklop op de deur? Ik schrik meteen op en kijk geschrokken naar Lewis.
    'Odile. Odile, waar ben je?' hoor ik iemand vragen. 'Fjodor,' zeg ik geschokt en vlieg zo snel als ik kan de douche uit. Nee, godverdomme, waarom nu? Ik werp een blik op mijn doorweekte kleding, waarna ik een badjas om me heen sla en de deur opendoe naar de woonkamer.
    'Wat moet je,' sis ik, duidelijk uit mijn humeur gebracht. Dat die idioot het in zijn hoofd haalt me nu te storen! Ik zie Fjodor me onderzoekend, licht verbaasd in zich opnemen. 'Kwam ik.. ongelegen?' vraagt hij met een kille stem.
    'Ja. Erg ongelegen.' Onwillekeurig verschijnt toch een blos op mijn gezicht. Godver, ga weg, ga weg. De man naast hem, Zachar, grijnst van sadisme. 'Ik wilde je vragen om mee te komen naar Hester, zodat ze je maat kon opnemen.'
    'Laat haar maar hier komen,' sis ik. Fjodor nadert me en haalt met een hand een lok haar uit mijn gezicht. 'Je beseft toch wel dat je je dit soort.. activiteiten niet meer kan veroorloven als het huwelijk voltrokken is?' Ik sla zijn hand weg.
    'Blijf met je gore poten van me af. En juist om die reden geniet ik van wat er nog over is van mijn leven. Mijn maat is 38. Zeg dat haar maar.' 'Ach Odile, je hebt nog zo veel te leren.' Te leren? Ik zal hem eens leren! Ineens draait hij zich om en wendt zich tot mijn verbazing tot Savoy.
    'Je hebt een interessant gevecht geleverd. Je bent erg gewiekst en doortrapt. Interessant. Zou jij haar getuige willen zijn op het huwelijk, tenzij één van jullie zich aanbiedt als vrijwilliger.' Hij spiedt de kamer door, die ineens stil is gevallen.
    'Val dood,' sis ik. Savoy als getuige? Hij is helemaal geschift aan het worden.
    'En kennelijk is deze jongeman wedergekeerd om ons te verblijden met zijn gezelschap. Wat dwaas.' Hij heeft het tegen Quinten, die hij onheilspellend nadert. Ik zie zijn ogen. Hij ruikt zijn bloed. Oh nee. Ik ga gauw voor Quinten staan, om te voorkomen dat hij erbij kan. Hoewel dat natuurlijk valse hoop wekken is. 'Nee Fjodor,' zeg ik.
    'Je blijft bij hem uit de buurt.' Mijn ogen flitsen naar Yue. Ik merk dat Fjodor mijn blik volgt.
    'Ah, de nieuwe vampier. Zoveel menselijkheid, zoveel emotie. Heb je dat ook van Odile geleerd? Afijn, het zijn mijn zaken niet. Ik laat Hester hier komen, als dat je gelukkig maakt, mijn lief.'

Ik wou Fjodor heel even de bitch laten spelen en de sfeer verpesten x'D. Bad ass villains just need to be... bad ass :o.

Het was zo mooi om te lezen tussen Odile en Lewis. En natuurlijk wordt dat weer verpest, maarja Fjodor ziet Quinten en de rest zo ook nog een keertje.

Do it scared, but do it anyway.