• Aangezien iedereen in de haircut-mood lijkt te zijn op Q, kan ik niet achterblijven. Ik wil dus misschien m'n haar eens anders gaan knippen (ik heb nu gewoon lang recht haar en een lange lok die ik erbij heb laten groeien, die een tijdje terug iets korter rond m'n gezicht is geknipt) en nou had ik een leuk plaatje gevonden in een topic van iemand op Q.
    Maar het is een foto van alleen de zijkant en het liefst zou ik iets hebben dat er op lijkt en misschien ook net iets minder emo-achtig is. En als je helemaal geweldig bent iets wat er op lijkt in het blond.

    Waar het me vooral om gaat is die soort van pony die zo schuin geknipt is en de laagjes, zie hier de foto:
    Thank to Applejack, een betere foto, dit gaat meer richting wat ik bedoel:



    Kan iemand misschien een betere (of misschien wel leukere? alle suggesties zijn nog welkom) foto voor mij vinden met het schuine-pony-en-zulk-soort-laagjes-idee vinden? Thank you!

    En voor de mensen die toevallig eens hebben gezien hoe ik eruit zie en het zonde vinden van mijn mooie lange blonde lokken: Heb je pech (krul)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:54 ]


    “Love is a contradiction.”

    Bedoel je zoiets? :'D




    We accept the love we think we deserve.

    Das gewoon zo'n scene kapsel.


    Your make-up is terrible

    Louisholic schreef:
    Bedoel je zoiets? :'D




    Ja die vind ik wel goed! Maar dan dus het liefst iets vanaf de voorkant en waar het hele hoofd op staat zodat 't heel goed te zien is, want niet alle kappers kunnen even goed knippen en dus wil ik een heel duidelijk plaatje :'D

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:24 ]


    “Love is a contradiction.”





    Zoiets?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou hier even doorheen browsen.

    En toch nog even een foto, denk dat je zoiets bedoelt?



    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:32 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zo van dat Scene achtige met kleurtjes? Daarvan zijn er echt super veel weheartit plaatjes.

    Dit kan je wel helpen denk ik.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Zo van dat Scene achtige met kleurtjes? Daarvan zijn er echt super veel weheartit plaatjes.

    Dit kan je wel helpen denk ik.

    Ik hoef niet de kleurtjes maar ik bedoel meer het idee dat de pony zo in stukjes schuin is geknipt en ze nog lang haar heeft, maar toch in laagjes, en thanks ^^


    “Love is a contradiction.”

    Applejack schreef:
    Ik zou hier even doorheen browsen.

    En toch nog even een foto, denk dat je zoiets bedoelt?




    Ja die eerste! Dat is nou een goede! Dat is niet van enorme scene-achtige maar juist nog iets wat een beetje naturel is, meer iets in die richting bedoel ik, thank you!

    Edit: Heb jouw foto even in de beginpost gezet, die is veel beter ^^

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:55 ]


    “Love is a contradiction.”