• Om mijn username te veranderen! Helaas moet ik wachten tot de 28e :c
    Al mijn vorige usernames vond ik echt leuk maar ik heb gewoon niks met Panini. Ik wilde graag een nieuwe username dus vroeg ik aan niemand in het bijzonder of die iets wist en de eerste reactie was Panini. Ik vond het wel grappig dus heb ik hem genomen. Maar meestal denk ik wat langer na over mijn usernames, vandaar dat deze me niet echt aanspreekt, het betekend niks. Gewoon een broodje :x
    Anways, na heel lang denken en zoeken naar beschikbare usernames heb ik een aantal leuke gevonden en nu kan ik niet kiezen. Ik hoop dat niemand dezelfde bedenkt zodat ik ze allemaal een keer kan gebruiken ^^

    To the point: hebben jullie wel eens een username gehad die je eigenlijk niet leuk vond?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ja, degene hiervoor. Ik had hem samen met mijn beste vriendin, maar het was met onze bijnamen. Maar het was gewoon zo geen leuke username.


    Firm believer of all that is magic

    Nope, ik ben nog altijd heel tevreden/trots geweest op mijn usernames, especially this one:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ja, bij twee usernames zelfs.

    Jep, toen ik op het begin op Q kwam had ik onzin namen zoals: Annemarije97, xannemarijex ofzo


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn 3 eerste usernames zijn nogal stom, maar dat was vooral omdat ik begon en dus niet zo veel inspiratie had :'D En tja, er zijn er wel een paar die ik leuker vond dan anderen, maar echt 'slechte' vind ik nu ook weer niet dat er buiten die eerste tussen zitten.


    effort never betrays you

    CURLYMONSTER schreef:
    Jep, toen ik op het begin op Q kwam had ik onzin namen zoals: Annemarije97, xannemarijex ofzo

    Mijn eerste naamwas NikkiNewborn. En zelfs die vind ik wel leuk^^ had hem daarvoor ook al op hyves..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Amarelo schreef:
    Mijn 3 eerste usernames zijn nogal stom, maar dat was vooral omdat ik begon en dus niet zo veel inspiratie had :'D En tja, er zijn er wel een paar die ik leuker vond dan anderen, maar echt 'slechte' vind ik nu ook weer niet dat er buiten die eerste tussen zitten.

    Ik vind DarkSun en Lipsy wel leuk (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    yep, ik vond, en vind nog steeds, FashionChick echt vreselijk. Maar dat krijg je als je geen inspiratie hebt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ja, ik heb dat ook bij sommige usernames gehad. Ze begonnen gewoon snel te vervelen. xd En laat ik niet beginnen over mijn oude usernames die ik een paar jaar terug verzon, die zou ik nu nooit meer kiezen. :')


    You are beautiful, you are love.

    Nee, ik vind al mijn usernamen wel leuk. Maar ik neem ze meestal niet terug. De enigste usernaam die ik wel eens terug heb genomen is Adele.


    Alleen maar tranen van geluk

    Kiburi schreef:
    Ja, bij twee usernames zelfs.


    26 - 02 - '16

    Ja, oh god. Mijn eerste paar en 'Bagginses'. Toen ik hem daarin veranderd had, had ik echt een hekel aan mezelf :W


    Caution first, always.

    Ik had en heb echt een hekel aan BlueRiver.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik was over Mysterions niet echt 'tevreden' omdat het eigenlijk Mysterion hoort te zijn, maar die was bezet. Dus plakte ik er maar een S achter. Bij nader inzien ben ik wel blij dat ik 'm heb veranderd naar Helvetios.


    Searching heavens for another earth

    Britsanity schreef:
    Nope, ik ben nog altijd heel tevreden/trots geweest op mijn usernames, especially this one:Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien