• Ik weet niet of hier al een topic over is, maargoed
    One Direction komt 5 oktober naar Amsterdam! Eindelijk!
    Waar precies in A'dam is nog niet bekend!
    Wie gaat er allemaal naartoe?

    I'm sooo excited!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You never fail, unless you keep trying...

    aberforth schreef:
    Ik woon in België maar ik ga sowieso. MAAR JULLIE MOETEN ME WEL OP DE HOOGTE HOUDEN. [:

    Kijk dat vind ik dus niet eerlijk. Ik woon ook in België en mijn mama vind het te ver grmbl --'

    wat een afzetters, je moet eerst 1 Oktober naar Hilversum -niet dat dat voor mij een probleem is ik woon der best dichtbij- maar daar moet je dus heen om een kaartje te halen ofzo? Want anders bestaat de kans dat je niet naar binnen kan.
    Wtf serieus laat die mensen een leven zoeken.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Evanesca schreef:
    wat een afzetters, je moet eerst 1 Oktober naar Hilversum -niet dat dat voor mij een probleem is ik woon der best dichtbij- maar daar moet je dus heen om een kaartje te halen ofzo? Want anders bestaat de kans dat je niet naar binnen kan.
    Wtf serieus laat die mensen een leven zoeken.


    Sony is een bitch.


    SLOAN.

    Parabatai schreef:
    (...)

    Sony is een bitch.

    Agree.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Evanesca schreef:
    (...)
    Agree.


    Nou ja voor mezelf ga ik het wel proberen, omdat ik wel de tijd ervoor heb. Maar ik vind het lullig voor de mensen die niet kunnen. Het is dat ik gewoon geluk heb die dagen, maar ja/ (cat)


    SLOAN.

    Parabatai schreef:
    (...)

    Nou ja voor mezelf ga ik het wel proberen, omdat ik wel de tijd ervoor heb. Maar ik vind het lullig voor de mensen die niet kunnen. Het is dat ik gewoon geluk heb die dagen, maar ja/ (cat)

    Haha ja indeed. Naja ik denk dat ik er wel mee kan leven, ze komen echt wel nog eens


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik word nu echt helemaal gek, ik was al blij dat ik mocht op 5 oktober, ik moet al uit Drenthe komen.
    Komen ze er nu mee dat je polsbandjes moet ophalen in facking Hilversum! :(


    JDN.

    Wtf is dit.. Alsof ik eerst vanaf Leeuwarden naar Hilversum en terugga om een paar dagen daarna weer helemaal naar Amsterdam te kunnen gaan. Slecht geregeld zeg. En zonde dat ze niet een concert geven, dan zou ik wel gegaan zijn. Ik ga niet zoveel reisgeld uitgeven om een vraag te kunnen stellen. Ik ben echt teleurgesteld.

    Ik mag niet -.-"


    (Be)lieve in (you)rself

    Geen One Direction voor mij.

    4 oktober ROYAL REPUBLIC ohyeahh ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    het is niet eens een concert... het is en a&q
    Ik vind het een beetje lullig dat ze ons dat 'bring1dtoholland' hebben laten doen en iedereen dacht dat ze dan een concert komen geven en dan is het geen eens een concert!


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Dursley schreef:
    Wtf is dit.. Alsof ik eerst vanaf Leeuwarden naar Hilversum en terugga om een paar dagen daarna weer helemaal naar Amsterdam te kunnen gaan. Slecht geregeld zeg. En zonde dat ze niet een concert geven, dan zou ik wel gegaan zijn. Ik ga niet zoveel reisgeld uitgeven om een vraag te kunnen stellen. Ik ben echt teleurgesteld.

    Jaa nogal! Ik dacht echt: YES, ik kan 5 okt., moet je 1okt. Naat hilversum en dan kan ik natuurlijk niet -,-
    Maar ik vroeg me ook af of je meerdere bandjed tegelijk kon halen?


    You never fail, unless you keep trying...

    Woon te ver.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    KeeganAllen schreef:
    het is niet eens een concert... het is en a&q
    Ik vind het een beetje lullig dat ze ons dat 'bring1dtoholland' hebben laten doen en iedereen dacht dat ze dan een concert komen geven en dan is het geen eens een concert!

    Mee eens! En dan vooral op zo'n datum dat de helft niet kan.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wou dat ik er heen kon ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky