• Ik voel me op dit moment nogal ziek, maar door een cabaretshow op de dvd van Jochem Myjer ben ik weer helemaal happy. Echt, ik vind hem een hele goede cabaretier. (:
    Dus, wat hebben jullie deze dag allemaal meegemaakt?

    Ik ben naar school geweest tot twintig over één, daarna om half twee heb ik twee uren lang autogereden, en daarna ben ik met allemaal zakdoeken op bed gaan liggen en Jochem Myjer lekker liggen te kijken. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh, I like cabaret! Jochem myjer is voglens mij wel goed ^^ Guido Weijers ben ik ook fan van! <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jouw dag klinkt heerlijk!
    School, huiswerk, computeren, eten. About as boring as could be.


    Felix

    Naar school geweest, anderhalf uur gefietst, gegolfd, 2 uur gefietst en met de auto naar huis. -mijn kont doet verschrikkelijk veel zeer. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wij zijn naar Voeren gegaan (Vlaanderen, platte land) met school.
    Ik was in de rivier gevallen toen ik debietmeting aan het doen was, dus nu ben ik ook ziek, lol.
    En we hebben op de weg terug naar Antwerpen in de file gestaan en waren dus pas om 7 uur terug.
    Wat een dag.

    Veel beterschap!


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat klinkt leuk!

    Ik ben even naar school geweest en toen niets, nu ben ik bezig om me lam te zuipen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een hekel aan cabaret. Gewoon niet mijn humor.

    Uhm ik ben naar school geweest, werd geplet door een dikke bejaarde in de bus en ik raakte mijn fietssleutel kwijt, waardoor mijn moeder héél erg blij met me was, omdat ze me moest komen ophalen :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een van mijn beste vrienden viel van zijn fiets en kwam met zijn voet klem te zitten tussen zijn spaken, uiteindelijk hebben ze zijn spaken kapot moeten knippen (cat)

    De moeder van Jochem Myjer heb ik gesproken haha(nerd)
    wel een tijdje terug hoor ;p

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 22:14 ]

    Ach, gewoon, school.


    Olive

    Jochem Meyer is awesome =D Wij hebben2 dvd's van hem (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Opruimen, gekuist, gaan wandelen met de hond, wat tv, pc, gaan babysitten,..
    Niet veel speciaals


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Opruimen, gekuist, gaan wandelen met de hond, wat tv, pc, gaan babysitten,..
    Niet veel speciaals
    Kuisen klinkt anders zeer speciaal (cat)


    Life is hard and then we die

    Naar school geweest, naar huis gefietst en toen ik binnen kwam zat mijn vader alweer naar het debat van de tweede kamer te kijken wat ik net zoals gisteren slaapverwekkend vond dus toen ben ik maar gaan computeren en aangezien ik nauwelijks huiswerk heb, hoefde ik niks te doen en ik heb nog expeditie Robinson gekeken


    Physics is awesome

    Yay, ik kruip erbij, dinges (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben ook ziek!


    All I have in life, is my imagniation.