• De win for live TMF AWARDS!!!!
    En ik vraag mij af wie er van Quizlet naar toe gaat?
    x33

    FAx3
    FOB<3



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: abn)


    He's the reason for the teardrops

    Maar der zal wel een heel verslag op quizlet kome^^ voor al de gene die ni kunne of moge! xD
    x33


    He's the reason for the teardrops

    Ik ga het op TV bekijkn ^^

    Waha ja! :'D Zoals in dat topic toen ^^ Dat was vet! :') Ik krijg er al helemaal zin in. Alleen heb ik een beetje schrik voor Freaky Age! Dat gaat totaal anders zijn dan op 'normale' optredens van hun ^^ Dit is veel grootser dan ze gewoon zijn :'D En ik ga ze ook waarscheinlijk dan van véél minder dicht zien enzo! :')


    Tanya is de beste.

    Waha ja! :'D Zoals in dat topic toen ^^ Dat was vet! :') Ik krijg er al helemaal zin in. Alleen heb ik een beetje schrik voor Freaky Age! Dat gaat totaal anders zijn dan op 'normale' optredens van hun ^^ Dit is veel grootser dan ze gewoon zijn :'D En ik ga ze ook waarscheinlijk dan van véél minder dicht zien enzo! :')


    Ja en dan oook ze spele ma 2 liekes en ze geve geen handtekeninge :O en ze worde meer en meer onbereikbaarder en der heb ik ma sgrik vor :O Als die zo beroemd gaan worde :O dan kan ik er ni meer mee prate :'(
    x33


    He's the reason for the teardrops

    Inderdaad, dat is zo hard aan het gebeuren nu, maarja :'D Wel leuk voor hen afcourse... ^^


    Tanya is de beste.

    Ja da wel xD^^
    want ik gun ze da egt
    Maar Ik hoop da ze is ffkes aan ons denke ^^
    Mathias-tege lenny- "Weet ge het ng ^^,, onze Eerste Gekke Fans? Mooie Tijd!"

    Whaha als die zo oud en verslete zijn xd


    He's the reason for the teardrops

    ik ga:D


    Everything will be okay in the end. If i'ts not okay, i'ts not the end.

    Kgaan ook , met Kimberly<33 , maar die is TH-hater en heeft geen quizlet '-.-