• :$ Ik ga als een kip zonder kop alles haastig doorzoeken totdat alles in mijn kamer een puinhoop is zodat ik het helemaal niet meer kan vinden (xD)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik zoek op plekken waar ze zouden kunnen liggen.. en dan achter komen dat ze ergens anders liggen en voor niks aan et flippen was


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Same XD


    Life is hard and then we die

    Eerst schelden (A)
    Daarna pas logisch nadenken


    - The last look back is black -

    Raveness schreef:
    Eerst schelden (A)
    Daarna pas logisch nadenken


    totdat ik ontdekte dat ze allemaal gestolen waren: SECOND WORST DAY OF MY LIFE.

    Bovendien waren het hele waardevolle dingen , die ik pas na eeuwen vragen kreeg.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 1:06 ]


    -

    4everKaulitz schreef:
    (...)

    totdat ik ontdekte dat ze allemaal gestolen waren: SECOND WORST DAY OF MY LIFE.

    Bovendien waren het hele waardevolle dingen , die ik pas na eeuwen vragen kreeg.


    Firm believer of all that is magic

    Hetzelfde ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hetzelfde maar ondertussen flip ik hem helemaal waardoor ik boos wordt op mijn ouders en zus omdat ik iets niet kan vinden en hun niet helpen met zoeken XD


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Goede timing. :'D Ik ben mijn rekenmachine kwijt.
    Eerst begin ik te vloeken op alles wat ik tegenkom, daarna probeer ik smoesjes te verzinnen én daarna begin ik te zoeken. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het zoeken natuurlijk.


    -

    Uneventful schreef:
    Goede timing. :'D Ik ben mijn rekenmachine kwijt.
    Eerst begin ik te vloeken op alles wat ik tegenkom, daarna probeer ik smoesjes te verzinnen én daarna begin ik te zoeken. :'D

    same here

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 7:30 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Raveness schreef:
    Eerst schelden (A)
    Daarna pas logisch nadenken


    Dat logisch nadenken mag je schrappen, ik ga eerst boos worden en schelden, en dan net zoals jij doorzoeken totdat het zo'n puinhoop is dat je het toch niet meer kan vinden. :')


    Destroy what destroys you.

    Celestia schreef:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Eerst ga ik helemaal stressen en in paniek het hele huis door rennen en lopen schelden en dan:

    Celestia schreef:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dilemma schreef:
    (...)

    Dat logisch nadenken mag je schrappen, ik ga eerst boos worden en schelden, en dan net zoals jij doorzoeken totdat het zo'n puinhoop is dat je het toch niet meer kan vinden. :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.