• Ik heb best vaak dat ik 's ochtends iets aantrek en dan in de spiegel kijk met de gedachte dat het er wel leuk uitziet. Nou, vervolgens ga ik met een goed gevoel naar school en als ik dan eenmaal thuis aankom en nog eens een blik in de spiegel werp vraag ik me echt af hoe ik zonder schaamte heel de dag zo heb kunnen rondlopen.
    Well, raise your hands als je ook weleens pas na een paar uur volledig versteld staat van je verschrikkelijke kledingkeuze. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha ik heb dat soms ook :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Heb ik ook wel eens. Ik vertrouw mijn gevoel voor combinaties tegenwoordig niet meer 's ochtends.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Caine schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Caine schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."

    Amen to that.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ja! Dat ben je thuis helemaal overtuigd van je kledingkeuze en als je op school bent, wil je zo snel mogelijk een andere combinatie aantrekken (:


    Never run out of reasons to smile...

    Infineit schreef:
    Ik heb dat al eens vaker gehad, ja.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jupz, ikke:)


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb dat soms ook, haha ;D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik heb het heel, héél soms. Vooral als ik eens in de honderd jaar een jurkje draag of zo.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Fayan schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fayan schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fayan schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Counterpoise schreef:
    Ik heb dat altijd zodra ik op school loop en dan kruip ik practisch helemaal ineen :'D


    all I want for christmas is a girlfriend

    Waarom wordt er in HEMELSNAAM een topic gebumpt van twee maanden oud? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Waarom wordt er in HEMELSNAAM een topic gebumpt van twee maanden oud? :'D


    alweer met een quote.. *zucht*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.