• Ik heb best vaak dat ik 's ochtends iets aantrek en dan in de spiegel kijk met de gedachte dat het er wel leuk uitziet. Nou, vervolgens ga ik met een goed gevoel naar school en als ik dan eenmaal thuis aankom en nog eens een blik in de spiegel werp vraag ik me echt af hoe ik zonder schaamte heel de dag zo heb kunnen rondlopen.
    Well, raise your hands als je ook weleens pas na een paar uur volledig versteld staat van je verschrikkelijke kledingkeuze. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Fayan schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    nerveus schreef:
    Nee, eigelijk nooit last van :O Ik voel me altijd wel goed in mijn kleding ;) Anders koop ik het ook niet. In de winkel denk ik ook altijd eerst goed na waar ik het bij ga dragen voor ik iets koop :Y)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nope, ik zie altijd 's morgens al of het er beschamend uitziet of niet ;D

    Wat meestal zo is

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 12:54 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Infineit schreef:
    Ik heb dat al eens vaker gehad, ja.

    Fayan schreef:
    Niet in een dag, maar ik heb nu wel als ik foto's terugkijk van een jaar geleden dat ik denk van; "Hoe heb ik mezelf dat ooit aan kunnen doen ._. Heb ik dáár geld aan besteed? ._."


    26 - 02 - '16