• Ik moet het weekend doorkomen met lezen dus

    'Leesvoer Gezocht!'


    Wat ik graag lees:
    - het liefst al veel hoofdstukjes zodat ik ff tijdverdrijf heb ;D
    - alleen fanfics van: twilight, tokio hotel, justin bieber, pirates of the caribbean of the vampire diaries
    - fantasie zoals vampiers enz.
    - correcte schrijfstijl dus met leestekens
    - niet teveel onnodige smilie's tussendoor.


    Bied ze maar aan ;D

    Graag wel een directe link naar je story ;)

    xxxx

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 17:58 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    La vie d'un rêveur.

    Dit is geen verhaal over liefde.
    Dit is geen verhaal over alwéer een perfecte persoon met oplosbare problemen.
    Dit is een verhaal over de werkelijkheid.
    But watch out, there might be faeries on the road.
    Storyline © Ardency


    Deze is net begonnen.

    Ik heb ook nog twee verhalen die al wat langer bezig zijn, zie maar of je zin hebt om al die hoofdstukken nog te lezen ^w^

    Paperbag Princess
    Last Daylight


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    die van mij mag je altijd lezen, (zie profiel voor linkssorry hier krijg je nu wel link Fade into darkness) ik weet niet of je ze leuk vind. ik heb mijn best gedaan, oordeel zelf maar.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 18:02 ]



    Love hurts,
    Love scars,
    Love kills.
    x.


    Aislinn Mai is een vampiermeisje van 16 jaar oud.
    Op een avond komt ze een mensenjongen tegen, Senri (19),
    ze bijt hem, maar ze dood hem per ongeluk niet.

    Als Senri wakker word ontdekt hij dat hij vampier is,
    en hij wilt wraak nemen op Aislinn Mai.
    Hij verzint een leugen zodat hij bij haar kan blijven om zijn moment af te wachten,
    maar wat nou als je verliefd wordt?
    De waarheid wordt steeds moeilijker om te vertellen...


    als je op de groene knop klikt ben ik blij
    &'nd reacties zijn ook altijd welkom.


    soundtrack - day by day

    link


    | Reality is for people that lack imagination |

    meer mensjes?;D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign



    Plaattje: aanklikbaar.
    Onbekende personen
    Fantasy
    26 hoofdstukken - probeer minstens één keer per week te posten.
    AN - geen smileys


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Onbekende personen ook? Ach ja, just triedxD.
    http://www.quizlet.nl/stories/60967/elise/


    I will be.



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb een vampirestory, non-Twilight :] Zie in de beschrijving of 't je wat lijkt :]



    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]

    A Killer's Instinct [16+]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 21:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    http://www.quizlet.nl/stories/63645/she-was-only-sixteen



    Het heeft nog maar twee hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 22:22 ]



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien vind je het iets? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    ik heb een paar twilight-story's

    Sara en Jane
    Sara is een halfvampier van 15 jaar oud en Esmées nichtje. Ze heeft als gave dat ze op afstand kan communiceren met andere vampiers, maar heeft die gave nooit gekend en moet nog leren ze te gebruiken. Bij het begin van dit verhaal is ze onwetend (ze wist niets van vampiers of halfvampiers) meegegaan op een toeristisch tripje naar Volterra, met als sexy gids Heidi. Aangezien Aro haar gave handig vind is ze nog in leven maar wordt ze gevangen gehouden.
    (96 hoofdstukken; afgelopen maar er komt nog een vervolg)

    Vincenza
    Vincenza is lid van de Volturi, en Aro's prinses. Toch is ze er niet gelukkig, en doet ze alles om er weg te blijven, wat dus inhoudt dat ze al 100 jaar achter één meisje jaagt. En als ze haar eindelijk te pakken heeft ...
    (12 lange hoofdstukken; afgelopen)

    Jasper
    Een verhaal over onder andere Jasper, als hij nog in Marie's leger zit Maar hij blijkt een zusje te hebben ...
    (33 hoofdstukken; afgelopen)

    Véél leesplezier (flower)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/58626/study-in-my-own-personal-hell--jasper-hale/


    Misschien dat je het wat vindt:X

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 12:39 ]


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you