• Ik wil dus twee spellen kopen maar ik heb niet genoeg voor beide en ik heb niet zo veel zakgeld. Ze kosten beide evenveel, alleen is de tweede nog niet uit (3 februari *fluit*, maar ik spaar al een jaar voor een spel) maar misschien is die het wachten wel waard? :'D

    Alice: Madness Returns



    of

    Final Fantasy XIII-2


    Als je geen ervaring hebt met spellen zeg me dan gewoon welke mooier lijkt. (cat)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We bring our sons up to get gunned down.

    Kalashnikov schreef:
    De eerste ziet er beter uit :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ALICE
    omg, I want it so badly D:

    zijn dat pc games of voor een ander ding?
    zo ja...dan moet ik zorgen dat ik ze koop...die lijken me allebei vet cool...
    maar ik denk dat als ik in jouw situatie zat, ik voor final fantasy zou gaan...het hangt ook van het verhaal af wat er achter het spel zit...

    edit: k*t zeg...final fantasy bestaat niet voor de pc :(

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 20:44 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Alice! ik heb 'm ook, geweldig spel (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Parfaite schreef:
    Ik weet echt niets van gamen. So don't ask me.
    De eerste ziet er vet uit maar de tweede ziet er heel mooi uit.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ICheetah schreef:

    ^^ dit is meer mijn genre

    maar de 1e is leuker dan de 2e


    Ik steun deze. Ik vind ze persoonlijke beide saai.

    Als je toch een van die twee wil hebben zou ik final fantasy zeggen. Final Fantasy is best wel langdradig, maar leuk, voor zover ik heb gehoord. Alice in wonderland schijnt gewoon erg mediocre te zijn D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik steun deze. Ik vind ze persoonlijke beide saai.

    Als je toch een van die twee wil hebben zou ik final fantasy zeggen. Final Fantasy is best wel langdradig, maar leuk, voor zover ik heb gehoord. Alice in wonderland schijnt gewoon erg mediocre te zijn D:


    wat betekent mediocre?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    zeker weten final fantasy :Y)

    Meh.. met de games die je nu hebt zou ik m'n geld niet verspillen aan zoiets. Download ze ofzo, tenminste als het voor de PC is.
    Anders Final Fantasy. Want die Alice lijkt me gewoon onzin.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kalashnikov schreef:
    De eerste ziet er beter uit :'D

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik steun deze. Ik vind ze persoonlijke beide saai.

    Als je toch een van die twee wil hebben zou ik final fantasy zeggen. Final Fantasy is best wel langdradig, maar leuk, voor zover ik heb gehoord. Alice in wonderland schijnt gewoon erg mediocre te zijn D:

    Ik heb Amnesia al uitgespeeld. *cry*
    Alice probeerde ik te downloaden maar het was ofwel een virus ofwel te zwaar voor mijn laptop. Dus aangezien iedereen Alice zegt zal ik die kopen. Misschien kan ik FF vragen voor mijn verjaardag. *glare*


    We bring our sons up to get gunned down.

    Ben ik nou trouwens de enige die het raar vind dat die alice in et spel zwart haar heeft ipv blond?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Final fantasy is een awesome game, maar voor het vervolg zou 'k wel eerst final fantasy xiii hebben gespeeld (=


    Endure and survive.

    Sorry voor het bumped maar bestaat dat eerste spel ook voor ps3 ? :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Uhm, die laatste ziet er vetter uit, maar de eerste heeft een leukere naam, vind ik. Ik weet niets van gamen... BUY BOTH GIRL.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2012 - 22:24 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife