• Me zus en ik vroeger aan me vader of we HP vanavond konden kijken, alleen dat mocht niet =.=. Dus ik zo me vader een Muggle noemen voor de gein :'D. Zegt me vader:" dat is een 1 of ander beestje uit die film". Me zus en ik lagen echt plat en zelfs me broer wist het niet _O_. En daarna kwamen er nog een paar zoals:"een beest uit die serie/film. Nu is me vader een beetje boor omdat me zus en ik stonden te lagen terwijl hij helemaal niks wist.

    Iemand ook leuke HP ervaringen met ouders? _O_

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 18:22 ]


    Shoganai i ne~

    jammer genoeg niet, mijn ouders hebben alle hp boeken gelezen en alle films gezien


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nee? Mijn vader houd van Harry potter. En ik heb toch die film wat vanavond komt, op dvd <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ugh, ongeveer hetzelfde. Ik scheld zowat iedereen uit voor muggle of mudblood en bijna niemand snapt waar ik het over heb :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Luminescence schreef:
    ugh, ongeveer hetzelfde. Ik scheld zowat iedereen uit voor muggle of mudblood en bijna niemand snapt waar ik het over heb :Y)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    My whole family reads Harry Potter. :]

    XD Nee...
    Oh, behalve dat mijn moeder de boeken wilde lezen, en begon bij de Deathly Hallows o.o

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 18:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xD ja


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Loooll.
    Nee, ik niet. Wel vaak dat als iemand iets zegt of zo wat in HP ook voorkomt en dan moet ik lachen en dan kijken ze me aan van; wtf? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DarkWorld schreef:
    jammer genoeg niet, mijn ouders hebben alle hp boeken gelezen en alle films gezien


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik hoef dat echt niet te vragen, als ik dat wil dan mag dat gewoon van mijn ouders x]


    =

    Mijn moeder zegt trouwens Ermelien in plaats van Hermelien
    Wahaha, lig altijd plat xd


    =

    HAHA dat ga ik ook tegen mijn ouders zeggen, die haten harry potter, en ik ga ze lekker een dreuzel noemen. :'D

    Oh en mijn moeder noemt Hermelien Hermelijn en Zwadderich Zwabberig. ._.

    You're a genius!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 19:22 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nah, mijn moeder reageert daar niet op en mijn vader is ook fan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Uhuh, ik noem mijn moeder altijd "muggle" en zij heeft een keer ergens het woordje "dreuzel" opgevangen, dus we noemen elkaar hetzelfde alleen heeft zij er geen idee van. Idd, heel vaag.
    En mijn zus is helemaal anti-HP, maar ik heb de HP in 99 seconds zo vaak gezongen dat ze het helemaal uit haar hoofd kent. Ik ben zo'n lief zusje =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Baskuh schreef:
    HAHA dat ga ik ook tegen mijn ouders zeggen, die haten harry potter, en ik ga ze lekker een dreuzel noemen. :'D

    Oh en mijn moeder noemt Hermelien Hermelijn en Zwadderich Zwabberig. ._.

    You're a genius!


    my mother does that. =_=


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.