• Heey peepz,

    Ik weet niet waar ik dit neer moet zetten dus heb ik het maar in lifestyle gezet.

    Echt vandaag moest ik werken (Bij de zeeman) en een goeievrindin van mij werkt daar ook,dus ik kwam haar om zes uur aflossen en zij ging weg.
    Nouja de avond verliep vlot het was best rustig voor op de vrijdag en al snel was het sluitings tijd,bij ons is het zo als je kleding hangers hebt liggen bij de kassa moet je die opruimen als je kassa draait.
    Dat had zei dus niet gedaan en het waren er zoooo fucking veel al diehangers lagen door elkaar en op kon ik die eerst uit gaan zoekken en bij elkaar binden moest ik nog al die plastic zakjes opruimen toen nog vegen en dweilen en nog is de kassa tellen en alles binnen halen.
    Ze had echt alles laten liggen en ik ben om negen uur klaar en ik ging pas 10 uur de deur uit.
    En morgen moet ik weer en we hebben nog een hele waslijst aan klusjes te doen,pff ik ben nu echt fucking moe.
    respect voor de mensen die mijn zijk verhaal gelezen hebben ik moest het ff kwijt.

    En om dit topic nog en klein beetje nuttig te houden wie heeft dit soort dingen ook wel is?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik begin pas volgend jaar met een vakantiejob :'D
    Pfff,kan je dat niet zeggen aan je vriendin?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    jij kan werken op mijn leeftijd (14) is er er aleen f*cking (sorry voor taalgebruik) zwaar werk voor maar weinig geld =.=


    Shoganai i ne~

    Gelukkig niet.
    En in plaats van tegen ons kun je dit beter tegen die vriendin zeggen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, toen ik een baantje had deed iedereen keurig zijn eigen taken -maargoed mijn collega's waren ook allemaal volwassen mensen-. Maar zeg gewoon tegen je vriendin dat ze d'r zooi moet opruimen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik erger me altijd aan mijn collega die met allerlei mensen in het begin van de avond kletst en op het eind roept ze naar me; DOORWERKEN, het is al laat en ik wil niet te laat weg gaan hier.
    Ja. fock haar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja,het word ook echt 300 keer tegen haar gezegt en ik heb haar net gebeld maar ze luisterd gewoon niet dat is het probleem en mijn baas is op vakantie dus er in een soort van inval kracht maar daar luisterd ze ook niet naar.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Stray schreef:
    ik erger me altijd aan mijn collega die met allerlei mensen in het begin van de avond kletst en op het eind roept ze naar me; DOORWERKEN, het is al laat en ik wil niet te laat weg gaan hier.
    Ja. fock haar.


    Ja dat is bij ons ook wel is zo,zo irritant is dat hea.
    En zelf doen ze dan niks.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik!
    Ik werk in de horeca en soms kan het echt laat worden, balen is dat.


    I was an angel living in the garden of evil

    Brrkgh. Dat is zo vervelend.
    Ik heb geen baantje (buiten mijn moeder af en toe helpen in haar winkel) dus daar heb ik gelukkig nog niet van afgezien.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.