• Zware knieblessure Ibrahim Afellay
    donderdag 22 september 2011 | 22:28 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 22 september 2011 | 22:40


    EPA

    BARCELONA (ANP) - Ibrahim Afellay kan geruime tijd niet voor Barcelona en voor Oranje uitkomen. De voormalige middenvelder van PSV heeft donderdag tijdens de training een zware knieblessure opgelopen. Volgens de website van Barcelona gaat het om een gescheurde kruisband in zijn linkerknie.
    Afellay ondergaat vrijdag in Spanje een operatie. Hij is mogelijk een halfjaar uitgeschakeld.

    Afellay had bij Barcelona vorige week als invaller zijn rentree gemaakt in de thuiswedstrijd tegen AC Milan voor de Champions League (2-2). Hij stond ruim een maand aan de kant door een hamstringblessure, die hij eind juli opliep in een oefenwedstrijd tegen Manchester United.

    Afellay mocht afgelopen zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Osasuna (8-0) na een uur invallen. In het duel woensdag met Valencia (2-2) bleef hij op de bank.

    Bondscoach Bert van Marwijk nam Afellay woensdag weer op in zijn voorselectie van het Nederlands elftal voor de EK-kwalificatieduels met Moldavië en Zweden. De onfortuinlijke international miste de voorgaande twee wedstrijden van Oranje door zijn hamstringblessure.
    ©


    Oh my gosh ik heb zo hard medelijden met hem, hij was net weer beter van zijn hamstring blessure en nu dít.
    Get well soon Ibi <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sorry, maar het maakt me niet zoveel uit. Dit gebeurt zoveel mensen dus dat het bij hem gebeurt is niet speciaal. Ja rot voor hem, en inderdaad beterschap. Maar zo erg is het niet.


    Not all those who wander are lost.

    Gracias schreef:
    Sorry, maar het maakt me niet zoveel uit. Dit gebeurt zoveel mensen dus dat het bij hem gebeurt is niet speciaal. Ja rot voor hem, en inderdaad beterschap. Maar zo erg is het niet.

    oké jou mening (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    sorry het boeit me dus echt niks :'D
    maar toch beterschap, want het lijkt pijnlijk o.o.


    Shoganai i ne~

    Ik vond het zo kut voor hem ja.


    SLOAN.

    Pff, Arjen Robben dan..


    ars moriendi

    ik vond het ook zo rot toen ik het hoorde hij werd echt steeds beter bij barca en dan dit:|


    When things don't go right, turn left.

    Nebraska schreef:
    Sorry, maar het maakt me niet zoveel uit. Dit gebeurt zoveel mensen dus dat het bij hem gebeurt is niet speciaal. Ja rot voor hem, en inderdaad beterschap. Maar zo erg is het niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat heb ik ook gehad -,- en het is zwaar klote. Dus ik heb wel medelijden met hem!


    You never fail, unless you keep trying...